دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳۸ معتاد و ۱۶ خرده‌فروش مواد مخدر با اجرای عملیات ماموران این فرماندهی در نقاط جرم‌خیز و آلوده خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح امنیت عمومی در نقاط جرم‌خیز و آلوده و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم، طرح دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با هماهنگی مرجع قضائی در نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرستان اصفهان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ۱۲ ساعته تعداد ۳۸ نفر معتاد و ۱۶ خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده و پنج کیلو و ۸۳۸ گرم انواع مواد مخدر که به صورت بسته‌بندی و آماده توزیع بودند، کشف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه معتادان متجاهر دستگیر شده به مراکز ترک اعتیاد منتقل و خرده‌فروشان مواد مخدر نیز تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به صورت مستمر و مداوم در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از محل‌های توزیع و مصرف مواد مخدر مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند، تا اقدامات لازم در خصوص برخوردهای قانونی با این‌گونه مجرمان صورت گیرد.

کد خبر 631434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.