ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌ها در اجرای قانون جوانی جمعیت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: هم‌افزایی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی برای اجرای هرچه بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضائیان امروز _چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه_ در بیستمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه شیراز، با اشاره به اهمیت نقش خانواده در سرنوشت جامعه و کشور، اظهار کرد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از جمله تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده که در دولت سیزدهم به صورت گسترده به این مهم پرداخته شده است.

وی درباره سیاستگذاری‌های دولت سیزدهم در زمینه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام این امر ارزشمند هستند، همچنین در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گام‌های مهمی در این راستا برداشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: اجرای قانون جوانی جمعیت در مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در دستور کار قرار دارد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با برگزاری نشست‌های هفتگی به صورت منظم و مستمر و ارزیابی چالش‌ها، در حال انجام راهکارهای عملیاتی برای پیشبرد اهداف این برنامه است.

وی اضافه کرد: اجرای هرچه بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و رفع چالش آن، نیازمند هم‌افزایی، همراهی و همیاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی استان فارس است.

رضائیان افزود: مجموعه سلامت استان فارس در حیطه‌های مختلف به ضرورت تحقق این برنامه و همچنین ارائه خدمات سلامت‌محور، تمام توان خود را به کار گرفته و فرهنگ‌سازی حمایت از خانواده و ترویج فرزندآوری در افکار عمومی مورد تاکید است، همچنین نقش صداوسیما، رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها، خبرنگاران، فعالان فرهنگی و اجتماعی در این زمینه تأثیرگذار است.

کد خبر 631423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.