پرداخت بدهی‌های دولتی به شهرداری‌ها تسریع شود

معاون مالی و اقتصادی شهرداری یزد با تاکید بر شفاف‌سازی در زمینه تعاملات مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با دولت، گفت: پرداخت بدهی‌های دولتی به شهرداری‌ها تسریع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر شاکری امروز _ چهارشنبه چهارم دی‌ _ در دیدار شهرداران حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اظهار کرد: شهرداری‌های کشور از طریق سه درگاه کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، دبیرخانه کلان‌شهرها و سازمان شهرداری‌ها کار خود را دنبال می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری‌ها بیشترین ارتباط را با نهادهای دولتی دارند، درخواست تمام شهرداری‌های کشور این است که همراهی و تعامل با شهرداری‌ها افزایش یابد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری یزد شفاف‌سازی در زمینه تعاملات مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با دولت را بر بهبود شرایط بسیار مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف مرتبط با تعامل دولت و شهرداری‌ها ازجمله مباحث ترافیکی، کتابخانه‌ها، وصول عوارض و موارد مختلف دیگر انتظار می‌رود پرداخت بدهی‌های دولتی به شهرداری‌ها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

شاکری تاکید کرد: شهرداری‌ها برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان به تامین منابع مالی نیاز دارند. در صورتی که این منابع برای آن‌ها تامین نشود، با مشکل جدی روبه‌رو می‌شوند.

وی گفت: به‌طور قطع افزایش ارتباط و تعامل دوسویه شهرداری‌ها و دولت می‌تواند افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات و جلب رضایت بیشتر شهروندان را به همراه داشته باشد.

کد خبر 631415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.