سازمان‌ها باید وابستگی خود را به شهرداری کاهش دهند

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: سازمان‌ها باید وابستگی خود را به شهرداری کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _چهارشنبه چهاردهم دی‌_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه میدان ۱۲ محرم شهرکرد طرح مصوب ندارد؛ در صدد هستیم تغییراتی در المان و نورپردازی آن ایجاد کنیم‌

وی افزود: از بین طرح‌های ارائه شده طرح برنده برای تغییر المان این میدان طرحی کارآمدی نبود، اما با این وجود پروژه آغاز شد، همچنین برآورد ریالی پروژه میدان ۱۲ محروم شهرکرد نیز اشتباه بوده است و در نظر داریم تا تعدادی المان به این میدان اضافه شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر اینکه بتن استفاده شده در میدان ۱۲ محرم قابلیت رنگ‌آمیزی ندارد، تصریح کرد: باید با اقداماتی همچون نورپردازی و اضافه‌کردن المان تغییری در ظاهر این میدان ایجاد شود.

وی گفت: روند فعالیت تعدادی از پروژه‌ها به گونه‌ای است که ابتدا باید مشکل تملک آنها رفع شود و اگر مالکان آن مشخص نیستند از طریق دادستانی و مراجع قضائی اقدام شود، تاکید بر این است که مدیران شهرداری به صورت قانونی عمل کنند، حتی اگر روند پروژه‌ای طولانی شود.

بیاتی با اشاره به اینکه محله‌محور بودن باید در اداره شهر مدنظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: خدمات باید به صورت متوازن و بدون تبعیض در شهر انجام و مدیریت منابع و زمان در شهرداری صورت گیرد.

وی ادامه داد: انجام بعضی از اقدامات نیاز به مشاور ندارد و برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها با انتخاب اکیپ‌ها در نواحی جهت لکه‌گیری آسفالت، ترمیم جداول و پیاده‌روها می‌توان کارها را انجام داد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه سازمان‌ها باید وابستگی خود را به شهرداری کاهش دهند، خاطرنشان کرد: مطالبات مردم در اجرای پروژه‌های شاخص از قبیل تکمیل برج دوقلو، تقاطع‌های غیرهمسطح، تکمیل کمربندی و احداث شهربازی و موارد دیگر است.

وی افزود: راه و شهرسازی در منظریه باید به تعهدات خود عمل کند و مبلغ تخصیص‌یافته در سفر رئیس‌جمهور را به شهرداری تحویل دهد تا بتوانیم اقدامات لازم را در این محل انجام دهیم.

بیاتی با بیان اینکه ایجاد مبلمان شهری، ساماندهی مطب پزشکان که منجر به ایجاد ترافیک شده است، گفت: بررسی مشکلات ناحیه غرب، جنوب و مناطق کمتربرخوردار از جمله مواردی است که شهردار باید در اولویت کاری خود قرار دهد.

کد خبر 631403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.