لزوم اولویت‌بندی پروژه‌های هدایت و دفع آب‌های سطحی شهرکرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد بر اهمیت اولویت‌بندی پروژه‌های هدایت و دفع آب‌های سطحی شهرکرد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز _چهارشنبه چهاردهم دی‌_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعمیر و مرمت جداول به منظور هدایت روان‌آب‌ها و لایروبی مسیل‌ها، کانال‌ها و حفر چاه‌های جذبی به‌صورت ویژه مورد توجه شورای اسلامی شهر قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت اولویت‌بندی پروژه‌های هدایت و دفع آب‌های سطحی شهرکرد تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد در قالب طرح‌های عمرانی، برنامه مدونی برای کاهش و رفع معضل آب‌گرفتگی در معابر شهری دنبال می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: معاونان و مدیران شهرداری طبق یک برنامه‌ریزی منظم که به‌زودی تنظیم و ابلاغ خواهد شد، باید نسبت به ارائه برنامه کاری، اهداف بلندمدت، کوتاه‌مدت و عملکرد خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر مبادرت ورزند تا نمایندگان مردم بتوانند نسبت به پایش و ارزیابی عملکرد این مجموعه‌ها اقدام کنند و پاسخگوی مطالبات آن‌ها باشند.

وی اظهار کرد: تبدیل وضعیت شغلی تعداد قابل‌توجهی از نیروهای حوزه خدمات شهری در موضوع ایثارگران همزمان با مناقصه برگزار شده است که می‌طلبد حوزه‌های مختلف از جمله معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع، اداری و خدمات شهری جهت جلوگیری از تحمیل هزینه‌های مضاعف به شهرداری و تصمیم‌گیری صحیح در این برهه حساس زمانی، باید با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد ادامه داد: سال گذشته شهرداری از لحاظ درآمدی سال سختی را پشت سر گذاشت، اما کارکنان شهرداری با تمام توان به شهروندان خدمت‌رسانی کردند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر باید در خصوص تعیین تکلیف برج دوقلو اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: در صورت فروش، برج باید تغییر کاربری داده شده، تعداد طبقات کاهش یابد و همچنین مسائل ترافیکی باید رفع شود.

صادقی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر خواستگاه مطالبه‌گری مردم و حلقه اتصال بین دستگاه حاکمیتی و مردم است، افزود: امروز با انبوهی از خواسته‌های برآورده نشده، مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه کمبودها، ظرفیت‌ها و پیشنهادهای مدیران اجرایی دستگاه‌های مختلف و صاحب‌نظران این حوزه باید جمع‌آوری، بررسی و جهت اعمال در طرح جامع به مسکن و شهرسازی و مشاور طرح اعلام شود، اضافه کرد: لازم است در یک برنامه‌ریزی فشرده نسبت به هم‌اندیشی با مدیران و صاحب‌نظران، به‌خصوص در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی، گردشگری، اقتصاد شهری و خدمات در شورای ششم شهر اقدامات لازم به عمل آید.

کد خبر 631402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.