شهادت سردار سلیمانی عزم ایران برای مقابله با آمریکا را دوچندان کرد

فرماندهی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهادت سردار سلیمانی عزم ایران را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی دوچندان کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار منوچهر امان‌اللهی امروز -چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه- در جمع خبرنگاران، با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این روز را به مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، مجاهد خستگی ناپذیر و نماد واقعی جبهه مقاومت که جز شهادت برازنده وی نبود، عزم ایران را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی دوچندان کرد.

فرماندهی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: ذرات مطهر خون این شهید و شهیدان راه دفاع از ارزش‌های اسلامی جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد بخشید و تردیدی نیست که تربیت یافتگان مکتب مقاومت این سردار بین‌المللی سپاه اسلام، پاسخ دندان‌شکنی به زیاده خواهی آمریکا و همدستانش خواهد داد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در جنگ ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود، افزود: شهید سلیمانی در سال ۱۳۷۶ از سوی رهبر جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب شد.

امان‌اللهی گفت: سردار سلیمانی، مجاهدان افغانستان را در نبرد با طالبان یاری می‌کرد و پس از جنگ‌های داخلی افغانستان اقداماتی را برای بازسازی آنجا انجام داد، وی در جنگ ۳۳ روزه در لبنان و جنگ ۲۲ روزه در فلسطین، حزب‌الله و حماس را در برابر اسرائیل یاری و محور مقاومت را به سلاح‌های پیشرفته تجهیز کرد.

وی اضافه کرد: پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سردار سلیمانی با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با داعش پرداخت، دور ساختن تهدید داعش از سامرا، نجف و کربلا از دستاوردهای او در مبارزه با داعش بوده است.

فرماندهی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی علاوه‌بر مباحث نظامی، در مسائل فرهنگی نیز فعالیت می‌کرد، وی بنیانگذار ستاد بازسازی عتبات عالیات بود و بر طرح‌های توسعه حرم ائمه (ع) نظارت می‌کرد، همچنین در تسهیل زیارت اربعین و تأمین امنیت زائران نقش داشته است.

کد خبر 631388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.