شخصیت شهیدحاج‌قاسم سلیمانی چندبعدی است

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز رزمندگان اسلام همان مسیرمکتب سیدالشهدا(ع) در کربلا را طی می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی پیش‌ازظهر امروز _چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه_ در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و هفدهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌احمد کاظمی و شهدای عرفه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: شخصیت این شهید والا مقام چند بعدی است و به همین علت از ایشان به عنوان یک مکتب زنده یاد می‌شود.
سردار اسدی افزود: رفاقت و دوستی سردار سلیمانی با سردار کاظمی الگویی برای جوانان و رزمندگان امروز است که بدانیم در هر زمانی می‌توان ظرفیت‌های انسانی و جهادی زنده باشد.
وی تصریح کرد: امروز رزمندگان اسلام همان مسیر مکتب سیدالشهدا (ع) در کربلا را طی می‌کنند و همواره به دنبال زنده نگاه داشتن اسلام هستند.
گفتنی است، در این مراسم از تصویر گرافیکی دو یار شهید با حضور فرزند شهید کاظمی و سردار محمد جعفر اسدی، هم‌رزم شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) اصفهان رونمایی شد.

این اثر گرافیکی به سفارش سایت شهید کاظمی و با ایده‌پردازی و به‌روزرسانی یکی از تصاویر دفاع مقدس شهیدان سلیمانی و کاظمی صورت گرفت که با تکنیک نقاشی دیجیتال تولید شده است.

کد خبر 631381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.