آماده‌سازی شاگردان وویوویچ در راه قهرمانی جهان

ملی‌پوشان هندبال ایران از امروز در تورنمنت چهارجانبه لهستان کار خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی هندبال ایران برای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور رقابت‌های قهرمانی جهان در یک تورنمنت تدارکاتی به میزبانی کاتوویتس لهستان به مصاف سه تیم ملی لهستان، بلژیک و مراکش خواهد رفت.

ملی‌پوشان ایران در نخستین دیدار خود در این تورنمنت به مصاف تیم قدرتمند لهستان خواهند رفت؛ لهستان با سابقه ۱۸ دوره کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان و حضور در پنج دوره از بازی‌های المپیک یکی از قدرت‌های هندبال اروپا به شمار می‌آید.

لهستانی‌ها در کارنامه خود کسب مدال برنز المپیک، همچنین یک نقره و سه برنز قهرمانی جهان را دارند و در تلاش هستند تا در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان بتوانند عملکرد درخشانی داشته باشند.

دیدار تیم‌های ملی هندبال ایران و لهستان امروز _چهارشنبه چهاردهم دی ماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد. ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار خود روز پنجشنبه _پانزدهم دی‌ماه_ از ساعت ۲۲:۰۰ به مصاف تیم ملی بلژیک می‌رود.

بلژیک که برای اولین بار تجربه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را پیدا کرده در تلاش است تا با آمادگی کامل راهی این رویداد شود. تیم ملی هندبال ایران در آخرین دیدار خود در تورنمنت تدارکاتی چهارجانبه به مصاف مراکش از ساعت ۱۹:۳۰ خواهد رفت.

مراکش تا کنون هشت بار سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده و دو بار نیز در رقابت‌های قهرمانی آفریقا به مدال برنز رسیده است.

مراکشی‌ها موفق شده بودند سال ۲۰۲۲ میلادی را با کسب مدال برنز قاره آفریقا به اتمام برسانند و حالا خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌کنند.

کد خبر 631367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.