آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در اراک

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: با آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده امکان ثبت‌نام جهت نوسازی تاکسی‌های فرسوده مدل ۹۰ و قبل از آن ایجاد شده است.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده خودروی سمند سورن پایه گازسوز با سطح آلایندگی یورو پنج جایگزین خودروهای فرسوده می‌شود.

وی افزود: قیمت این خودرو حدود ۲۷۳ میلیون تومان است.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان به آدرس www.nosazing.org و سامانه esale.ikco.ir نسبت به تکمیل فرآیند نوسازی و صحت‌سنجی اطلاعات فردی ثبت‌نام اقدام کنند.

ساده‌وند اضافه کرد: ضرورت دارد متقاضیان در هر دو سامانه ثبت‌نام کنند، در غیر این صورت فرآیند ناتمام محسوب می‌شود و امکان واگذاری تاکسی جدید را نخواهیم داشت.

وی گفت: شهرداری از ابتدای سال جدید اقدام به نوسازی اتوبوس‌ها کرده است و تا اوایل سال آینده بیش از ۹۰ درصد از اتوبوس‌های شهر نوسازی خواهد شد، در حال حاضر مشکل اصلی ما در زمینه نوسازی تاکسی است.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تاکید کرد: از آنجا که قیمت خودروی جایگزین بالا است، رانندگان ممکن است توان مالی لازم برای ثبت‌نام را نداشته باشند، اما در صورت استقبال از این طرح ما به دنبال منابع و اعتباراتی برای حمایت از تاکسی‌داران هستیم.

کد خبر 631348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.