حمایت شهرداری قم از راهیان نور

شهردار قم از کمک شهرداری به ستاد راهیان نور استان خبر داد و گفت: براساس انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان برنامه‌وبودجه، این کمک‌هزینه‌ها در قالب پروژه‌های عمرانی به شهرداری بازگردانده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز _چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه_ در شصت‌ونهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اخذ مجوز تسهیلات برای برگزاری اردوی راهیان نور، اظهار کرد: ستاد راهیان نور در استان قم تشکیل شده است و تمام مسئولان استان عضو این ستاد هستند.

وی افزود: نمایندگانی از سپاه، استانداری، معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری، شهرداری و سایر نهادها در این ستاد حضور دارند.

شهردار قم خاطرنشان کرد: شهرداری طی سال‌های گذشته حدود ۱۰۰ میلیون به راهیان نور کمک کرده است، اما امسال تصمیم داریم برای تقویت این فرهنگ حضور پررنگ‌تری خواهیم داشت.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه نمی‌توانست به صورت مستقیم به ستاد راهیان نور کمک کند؛ لذا شهرداری این نقش را برعهده گرفته است و هزینه‌ای در قالب طرح‌های عمرانی به شهرداری برگردانده می‌شود.

وی از امضای تفاهم‌نامه در این خصوص با سازمان برنامه‌وبودجه خبر داد و گفت: این هزینه براساس تفاهم‌نامه به شهر بازگردانده و ۱.۵ برابر آن به طرح‌های عمرانی اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 631331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.