پویایی شهر و جامعه در گرو مطالبه‌گری است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: پویایی شهر و جامعه در گرو مطالبه‌گری است و سرآمد مطالبه‌گران احزاب هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلامت صفری امروز _چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه_ در نشست مشترک با دبیران احزاب و نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه پویایی یک شهر و جامعه و در مطالبه‌ گری است و سرآمد مطالبه‌گران احزاب هستند، اظهار کرد: از دبیران احزاب درخواست داریم در راستای توسعه همه‌جانبه شهری تقویم مطالبه‌گری تهیه و تدوین کنند تا با زمان‌بندی مشخص و مدون مطالبات خود را ارائه و پیگیری کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در دور ششم شورای اسلامی شهر، اعضای شورا و شهردار اردبیل اقدامات شاخصی را با به‌کارگیری روش ارتقای سلامت اداری، کاهش فساد اداری، بازنشستگی و ایجاد سیستم هوشمند انجام داده‌اند و فضای مناسبی را برای ارائه خدمات بهتر به شهر و شهروندان فراهم کردند.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۷ سامانه برای داشتن شهر هوشمند و خدمات الکترونیکی توسط شهرداری تعریف و برای زیرساخت این سامانه‌ها اعتبار و بودجه مشخصی در نظر گرفته شده است که با راه‌اندازی این سامانه‌ها در آینده به اجبار خدمات ارائه شده به‌صورت الکترونیکی خواهد بود.

صفری اضافه کرد: علاوه بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ازجمله پل قدس و پل جام جم، افزایش ۶۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰ دستگاه ون به ناوگان به حمل‌ونقل عمومی، بهسازی و نوسازی اتوبوس‌های فرسوده، تهیه طرح تفصیلی شهر از جمله اقدامات شاخص شورا و شهرداری در طول یک‌ونیم سال گذشته است.

کد خبر 631313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.