جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در ملک‌شهر

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه شانزدهم دی‌ماه از ابتدای خیابان شهید مطهری به سمت مصلای نماز جمعه شمال شهر اصفهان آغاز و پیکر مطهر شهید در یادمان شهید گمنام بوستان ملت ملک شهر تدفین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر رسالت با اشاره به جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در بوستان ملت ملک‌شهر اصفهان اظهار کرد: مراسم وداع با شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، جمعه شانزدهم دی‌ماه از میدان شهید علیخانی ابتدای خیابان شهید مطهری با حضور مردم ولایتمدار شمال شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امروز فضای شهر ما معطر به بوی خوش شهداست؛ آنان که سالیان سال در غربت بودند و پس از مدت‌ها به آغوش وطن بازگشتند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با دعوت از شهروندان ولایی و شهیدپرور برای حضور و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام، گفت: مراسم وداع و تشییع از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه شانزدهم دی‌ماه از ابتدای خیابان شهید مطهری به سمت مصلی نماز جمعه شمال شهر اصفهان بر دوش مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان آغاز و سپس پیکر مطهر شهید در یادمان شهید گمنام بوستان ملت ملک شهر خاکسپاری و تدفین می‌شود.

رسالت خاطرنشان کرد: این شهدا جانشان را که عزیزترین سرمایه آن‌ها بود، تقدیم به این نظام و انقلاب و اسلام کردند و شهادت آن‌ها موجب خیر و برکت برای این انقلاب و تأمین امنیت ملت ایران شده است و امروز نیز هر کجا که لازم باشد، جوانان شیردل و غیور این مرز و بوم، برمی‌خیزند و به دفاع از آرمان‌های نظام، جان، مال و ناموس مردم اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این شهید گمنام ۱۸ ساله که در عملیات رمضان، در شرق بصره تفحص شده هم‌زمان با ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تشییع و تدفین می‌شود.

کد خبر 631271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.