اجرای طرح‌های ترافیکی در شهر رودسر

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری رودسر از اجرای طرح‌های ترافیکی در این شهر خبر داد.

قاسم خدادادی‌دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در تمام نقاط پرتردد و پرتجمع به خصوص مقابل شهرداری، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و دادگستری شهر رودسر، ایستگاه تاکسی مناسب و دارای نیمکت برای مسافران جانمایی و نصب کرده است.

وی افزود: تعدادی از رانندگان تاکسی در ایستگاه‌های مقابل دو بیمارستان شهدا و شهید انصاری شهر رودسر به صورت منظم به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری رودسر با بیان اینکه در چندین نقطه شهر، محل پارک خودروی جانبازان و معلولان تعیین و تابلوهای آن نیز نصب شده است، خاطرنشان کرد: علائم و تابلوهای ترافیکی مورد نیاز در معابر سطح شهر نصب شده است.

خدادادی تصریح کرد: با تاکید شهردار رودسر، از ابتدای مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، خط‌کشی عابر پیاده مقابل مدارس انجام شد و در حال حاضر نیز خط‌کشی در سایر خیابان شهر در حال اجرا است.

وی گفت: زمان تعطیل شدن مدارس به دلیل حضور خودروهای تک سرنشین والدین دانش‌آموزان، ترافیک شدیدی در خیابان‌های شهر رودسر ایجاد می‌شود؛ لذا به خانواده‌ها توصیه می‌شود به منظور کاهش بار ترافیک برای جابه‌جایی فرزندان خود از سرویس‌های مدارس مجاز و تحت نظارت سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت، شامل چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد، بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان است و در ۷۰ کیلومتری شهر رشت در مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 631259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.