عزم و اراده جدی برای ساماندهی بوستان قدس وجود ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: ساماندهی بوستان قدس پس از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده است و برای ساماندهی این مکان تفریحی از سوی مسئولان دستگاه اجرایی و متولی، هیچ عزم و اراده جدی وجود ندارد.

شعبان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بوستان قدس (بلوار ساحلی) انزلی برای مردم این شهر حسی نوستالژیک دارد و در گذشته‌ای نه‌چندان دور یکی از اماکن تفریحی و محبوب شهروندان در ایام مختلف سال به‌ویژه تعطیلات آخر هفته بوده، اما در ۲۰ سال گذشته به دلیل بی‌توجهی مسئولان وقت، وضعیت نامناسبی پیدا کرده است.

وی افزود: در حال‌حاضر فضای بوستان قدس برای حضور خانواده‌ها امن و مناسب نیست و نابسامانی آن موجب ناراحتی و رنجش خاطر شهروندان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با بیان اینکه برای ساماندهی بوستان قدس از سوی مسئولان دستگاه اجرایی و متولی هیچ عزم و اراده جدی وجود ندارد، تصریح کرد: در سال‌های گذشته، شورای اسلامی شهر انزلی برای ساماندهی دکه‌داران بلوار ساحلی بندرانزلی چندین مصوبه داشته که اجرای آن با دخالت برخی افراد سیاسی و صاحب نفوذ تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

وی با بیان اینکه تعداد دکه‌داران سیار و غیرمجاز بوستان قدس انزلی افزایش یافته و سبب ایجاد سیمای نازیبایی در این مکان تفریحی شده است، تاکید کرد: ساماندهی دکه‌داران ثابت و مجاز که در گذشته شهرداری مکانی را در اختیار آن‌ها قرار داده است، باید هرچه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

جعفری با تاکید بر اینکه بلوار ساحلی یک مکان تفریحی عمومی است و متعلق به قشر خاصی نیست و تمام خانواده‌ها باید بتوانند در فضای زیبای آن به تفریح و استراحت بپردازند، گفت: ساماندهی بوستان قدس نیازمند همکاری همه‌جانبه تمام نهادها و دستگاه اجرایی مرتبط به‌ویژه شورای تأمین شهرستان است.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 631256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.