لزوم حمایت دستگاه قضایی و پلیس برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: حمایت دستگاه قضایی و پلیس برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در تهران امری ضروری است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا جاوید در سومین جلسه قرارگاه ایمنی کالبدی شهر تهران اظهار کرد: در حوزه ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیازمند حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط اجرایی هستیم تا با همکاری آن‌ها از وقوع ساخت‌وسازهای غیرمجاز ممانعت شود.

وی افزود: ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور موجب درگیری پلیس در این موضوع شد. لذا نمی‌توانستیم همکاری‌های لازم را با پلیس برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برقرار کنیم. در همین راستا در مناطق ۵، ۱۷، ۱۸ و بخش‌هایی از منطقه ۴ و همچنین بخشی از منطقه ۱ به‌شدت با سوءاستفاده برخی فرصت‌طلبان مواجه بودیم که از درگیری‌های امنیتی برای توسعه ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده کرده‌اند. البته در شهرداری تهران مجموعه یگان حفاظت و شهربان و حریم‌بان ضمن پرهیز از ایجاد هرگونه ناامنی ناشی از این برخوردها با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مقابله کردند و در این مسیر، شهرداری‌های مناطق نیز همراهی خوبی داشتند.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد: در حال حاضر که بی‌نظمی‌ها به حداقل رسیده است، در دو ماه باقی‌مانده تا پایان سال با حمایت دستگاه قضایی و پلیس باید در منطقه ۱۹ و ۱ با باقی‌مانده این ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد شود.

وی ادامه داد: در منطقه ۱ در بعضی نقاط، بلندمرتبه‌سازی غیرمجاز صورت گرفته است. لذا باید در تمام نقاط مستعد این بی‌نظمی‌ها برخورد لازم صورت گیرد و پیشنهاد و درخواست ما این است که با حمایت دستگاه قضایی و پلیس این امر محقق شود.

کد خبر 631205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.