استقبال شهرداری تیران از شهدای گمنام

شهردار تیران گفت: تبلیغات شهری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر شهدای گمنام همراه با نظافت و زیباسازی توسط مدیریت شهری انجام شد.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این دو رویداد معرف پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی است. حاج قاسم سلیمانی تنها یک شخصیت نبود، بلکه یک مکتب و جریان فکری درس‌گرفته از قیام کربلا و اهل بیت (ع) محسوب می‌شود.

وی افزود: چنین جریان فکری‌ای برای تربیت نسل جدید و مدیران کشور لازم، و تبیین ابعاد مختلف زندگی سردار سلیمانی جزو وظایف آحاد ملت است.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: روز مقاومت یادآور ایستادگی رزمندگان اسلام و مؤلفه هدفمند برای پیروزی و اعتلای جامعه است و نباید این روحیه مقاومت و پایدار تضعیف شود.

حجتی تاکید کرد: تبلیغات شهری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر شهدای گمنام همراه با نظافت و زیباسازی توسط مدیریت شهری انجام شد.

به گزارش ایمنا، هم‌زمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، تشییع پیکر سه شهید گمنام در شهر تیران انجام شد. مراسم تشییع پیکر شهدا ابتدا در سه مدرسه ابتدایی انجام، و پس از آن پیکر شهدا از میدان معلم این شهر تا حسینیه قدیم توسط عموم مردم شهرستان تشییع، و مراسم یادبود در محل مصلای نماز جمعه برگزار شد.

کد خبر 631190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.