سردار قاسم سلیمانی ظرفیت مهمی برای کشور است

فرماندار گلپایگان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی ظرفیت مهمی برای کشور است و هرچه زمان می‌گذرد، جای خالی این شهید بزرگوار بیشتر احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز سه‌شنبه سیزدهم دی در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی ظرفیت مهمی برای کشور است و هرچه زمان می‌گذرد، جای خالی این شهید بزرگوار بیشتر احساس می‌شود.

وی از تشییع پیکر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در روز چهارشنبه چهاردهم دی‌ ساعت ۹ صبح در شهر گلپایگان خبر داد و گفت: مراسم استقبال از شهدا در میدان ۱۷ شهریور انجام می‌شود.

فرماندار گلپایگان با اشاره به خنثی شدن فتنه اخیر افزود: با بصیرت ملت ایران و زحمات شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، امنیت کشور حفظ شده است. احساس امنیت یکی از مقوله‌های مهمی است که به برکت خون شهدا در کشور وجود دارد.

وی افزود: بر اساس عهدی که در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بستیم، در هر شرایطی دست از تلاش و کوشش برنخواهیم داشت و کمبود اعتبارات نباید بهانه‌ای برای کم‌کاری باشد.

عسگریان با اشاره به لزوم وجود نظم و انضباط اداری و شرکت مستمر در جلسات از سوی مسئولان گفت: بیشتر جلسات دو روز در هفته برگزار می‌شود و انتظار داریم مسئولان با برنامه‌ریزی در جلسات حضور داشته باشند. لازم است بدانیم دشمنان به‌دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند و شبکه‌های معاند نیز در این آتش می‌دمند. مردم به جز وظیفه‌ای که بر عهده مسئولان گذاشته شده است، چیز دیگری نمی‌خواهند. لازم است اقدامات صورت‌گرفته اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای اداری، ادارات اقدامات شاخص یک‌ساله و لیست پروژه‌های قابل افتتاح را به فرمانداری ارسال کنند.

فرماندار گلپایگان گفت: مصوبات سفر استاندار به گلپایگان باید پیگیری شود تا تمام مصوبات مدنظر به نتیجه برسد. لازم است بدانیم که دلیل اجرایی نشدن بعضی موضوعات مسائل حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه با وجود شرایط سخت اقتصادی از تعطیلی واحدهای صنعتی شهرستان جلوگیری شده است، گفت: دغدغه داریم تا اشتغال‌زایی در شهرستان حفظ شود. در این راستا، علاوه بر برگزاری جلسات ستاد تسهیل در شهرستان، پیگیری‌های لازم در تهران انجام می‌شود. همچنین بازدید سرزده از اداره‌های مختلف به قوت خود باقی است. ضعف‌هایی در بعضی اداره‌ها وجود دارد که باید رفع شود.

عسگریان با اشاره به ضرورت جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و حفظ اراضی کشاورزی افزود: یکی از تاکیدات دولت سیزدهم مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و حفظ اراضی کشاورزی است.

نام حاج قاسم سلیمانی با جهاد قرین شده است

محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان، نیز در ادامه این جلسه با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: نام حاج قاسم سلیمانی با جهاد قرین و به بهترین شکل ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه ذره‌ای تزلزل در شخصیت حاج قاسم سلیمانی دیده نمی‌شد، تاکید کرد: مکتب و سیره حاج قاسم سلیمانی به‌ویژه عمل به مسئولیت، باید الگویی برای مدیران جمهوری اسلامی باشد. امروز دنیا به این سردار بزرگ افتخار می‌کند.

کد خبر 631189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.