حاج‌قاسم خود را وقف نظام و رهبری کرده بود

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شهید سلیمانی گاهی مخفیانه به گلستان شهدای اصفهان می آمد و در کنار قبر شهید کاظمی می نشست و با او حرف می‌زد و دردودل می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا بعد از ظهر امروز_ سه‌شنبه سیزدهم دی‌ماه_در آئین سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و هفدهمین سالگرد شهادت فرمانده شهید حاج‌احمد کاظمی در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: سردار سلیمانی اجازه نداد گروه‌ها و افرادی که آمده بودند منطقه را عاری از تفکر اسلام، دین و بسیج و انقلاب اسلامی کنند، به اهداف شومشان برسند.
وی خاطر نشان کرد: تروریست‌ها و اربابان جنایتکار آن‌ها با طرح خاورمیانه جدید و سازماندهی داعش به دنبال نابودی و به آتش کشیدن منطقه بودند.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه شهید سلیمانی خود را وقف رهبری و نظام اسلامی کرده بود، افزود: او خود را وقف خانواده معظم شهدا کرده بود و پدران و مادران شهدا را تکریم می‌کرد.
به گفته وی، همه ما افرادی هستیم در راهی که حاج‌قاسم رفت با وجود همه سختی‌ها کم نگذاشتیم و در همین حوادث اخیر ثابت کردیم در مسیر ولایت و انقلاب هستیم.
سردار فدا ادامه داد: سردار سلیمانی مدافعان و رزمندگان مخلصی همچون محسن جججی‌ها تحویل ایران، جهان اسلام و جبهه مقاومت داد که نامشان در تاریخ جاودانه ماندگار شد.
وی تصریح کرد: امروز یکی از بزرگوارانی که ۲۵ سال با حاج‌قاسم همراه بوده و با ویژگی‌های او آشنا است را به این محفل دعوت کرده‌ایم. سردار شاهوردی از ویژگی‌های سردار سلیمانی از جمله ولایت‌مداری، مردم‌داری، اخلاق‌مداری و دوری از تجملات او برای شما خواهد گفت
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: شهید سلیمانی عاشق روضه حضرت زهرا (س) بود و با شهادتش درس آزادگی را به تمام معنا مشق کرد و به همگان نشان داد، مرد میدان است.
وی ابراز امیدواری کرد: خداوند متعال توفیق ادامه راه حاج‌قاسم، ابومهدی المهندس و حاج‌احمد کاظمی را به همه ما بدهد.

سردار فدا خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی گاهی مخفیانه به گلستان شهدای اصفهان می‌آمد و در کنار قبر شهید کاظمی می‌نشست و با او حرف می‌زد و دردو دل می‌کرد.
وی با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمن و بدخواهان نظام اسلامی گفت: نباید در این راه روشن خسته و مأیوس شویم و بدانیم این فتنه‌ها و ابتلائات برای رسوایی آنها و امتحان ما است.
فرمانده سپاه استان اصفهان افزود: حاج‌قاسم سلیمانی گفت بعد از ما فتنه‌هایی در پیش است و ما به حال شما غبطه می‌خوریم.
وی با گرامیداشت یاد شهید کاظمی و شهید محسن رضایی که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید، اظهار کرد: احسنت به مردم اصفهان که با دشمنان و اغتشاشگران همراهی نکردند و به یاری ولایت شتافتند.

کد خبر 631185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.