عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ دی‌ماه

در این بسته خبری از تکمیل ۱۵ طرح عمرانی و فرهنگی شهرداری اردبیل تا مهار ۶۶۰ حریق در سنندج و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تکمیل ۱۵ طرح عمرانی و فرهنگی شهرداری اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: ۱۵ طرح عمرانی و فرهنگی شهرداری اردبیل تکمیل شده و آماده افتتاح برای دهه فجر است.

مهار شعله‌های ۶۶۰ حریق در سنندج

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: از اول امسال تا پایان آذر ماه، هزار و ۴۱۰ عملیات توسط آتش نشانان انجام شد که ۶۶۰ مورد آن اطفای حریق بوده است.

۸۳ اتوبوس نو به ناوگان حمل‌ونقل کرج اضافه می‌شود

محسن امیدوارحسینی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: به زودی ۸۳ اتوبوس جدید وارد خطوط مختلف شهری می‌شود.

تقویت جاذبه سفر و اقامت گردشگران در شیراز

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز تاکید کرد: باید علاوه بر ایجاد و گسترش ظرفیت‌های گردشگری برای شهروندان کلانشهر شیراز، این جاذبه را برای سفر و افزایش مدت اقامت گردشگران تقویت کنیم.

واگن‌های داخلی روی ریل متروی قم

محمدرضا انگشت باف، سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: اعتماد به توان داخلی موجب کاهش خروج ارز از کشور و گام بزرگی به سمت خودکفایی و به حداقل رساندن واردات در زمینه صنعت ریلی کشور بود.

تلاش برای جلوگیری از ورود آب به منازل اهواز در بارندگی پیش رو

علی شمسی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به آمادگی نیروهای اجرایی و خدماتی برای مواجهه با بارندگی‌ها و آب‌گرفتگی احتمالی معابر، گفت: پیش‌بینی‌ها در حال انجام است تا در بارندگی پیش رو، حداقل آب وارد منزلی نشود.

آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر رفسنجان

محمدرضا سلمانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر رفسنجان خبر داد.‌

کد خبر 631184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.