سرمربی تیم ملی ژیمناستیک: برای مسابقات جهانی زمان کمی داریم!

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: نفرات دعوت شده به تیم ملی ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌ترها هستند و فرصت کمی برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در مسابقات جهانی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی هنری اظهار کرد: دومین دوره اردوی ژیمناستیک هنری از _دوازدهم دی‌ماه_ به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد و تا _بیست و دوم دی‌ماه_ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این اردو به منظور حضور در مسابقات جهانی آلمان، آذربایجان، مصر و قطر برگزار می‌شود که نفرات برگزیده به این چهار رویداد اعزام خواهند شد. اگر ملی‌پوشان بتوانند در مجموعه این چهار مسابقه در جمع هشت نفر برتر قرار بگیرند می‌توانند در مسابقات جهانی که سال بعد برگزار خواهد شد شرکت کنند و برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقات تلاش کنند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک خاطرنشان کرد: اولین مسابقه پیش‌رو مسابقات آلمان خواهد بود که در اسفندماه برگزار می‌شود، سه مسابقه دیگر نیز در اسفندماه برگزار خواهد شد.

خیرخواه با بیان اینکه اولین اردو در زنجان برگزار شد که بعد از این اردو ۱۰ نفر انتخاب شدند و به اردوی دوم دعوت شدند، تصریح کرد: تا روزی که بخواهیم تیم را به مسابقات آلمان اعزام کنیم اردوها ادامه دارد. برای رسیدن به آمادگی ملی‌پوشان کار سختی در پیش داریم چون به مدت یکسال تمرینات تعطیل بود و بچه‌ها از شرایط اردو و مسابقه به دور بودند.

وی افزود: امیدوارم که بتوانیم با رسیدن به شرایط ایده‌آل همچون سال‌های قبل که دوازده مدال آسیایی و جهانی را به دست آوردیم بازهم افتخارآفرینی کنیم. حدود دو ماه تا شروع مسابقات فرصت داریم ولی با این وجود تلاش می‌کنیم که روسفید باشیم و نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

خیرخواه در پایان گفت: ترکیب فعلی دعوت شدگان به تیم ملی ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌ترها است و شاید این موضوع کار را برای ما سخت‌تر کند. در حال حاضر نباید انتظار زیادی از این تیم داشت، اما با غیرتی که در نزد بازیکنان است تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

کد خبر 631165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.