کمربندی شرقی زرند آسفالت می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: کمربندی شرقی ( بلوار شورا) تا چند روز آینده آسفالت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ایرانمنش امروز _سه‌شنبه سیزدهم دی‌_ در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زرند ضمن تاکید بر اهمیت اصلاح کمربند شرقی شهر زرند، اظهار کرد: آسفالت کمربند شرقی و اصلاح ورودی شهرک‌های شهید باهنر و سیدالشهداء ضرورت دارد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین ورودی زرند از سمت فولاد هنگام آغاز و پایان کار کارکنان این مجموعه، افزود: از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خواستار تمهیدات لازم در راستای ایمن‌سازی این محور هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند ادامه داد: با توجه به نظر اعضای شورای شهر پیشنهاد می‌دهم ورودی شهرک مهدی‌آباد و دانشگاه آزاد به کمربند شرقی به میدان دانشگاه متصل شود.

وی با بیان اینکه با اتصال این مسیر به کمربندی، از خطرات احتمالی و حوادث ناگوار در این تقاطع جلوگیری می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه این راه در طرح جامع شهر زرند دیده شده و بستر راه نیز آماده است در کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

۱۲۰۰ متر نیوجرسی ایجاد می‌شود

یحیی پورحبیبی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زرند نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت‌های شورای شهر و زحمات نیروهای شهرداری در عملیات زیرسازی کمربندی، اظهار کرد: از اول هفته آینده عملیات آسفالت این محور آغاز خواهد شد.

وی علت تعویق در اجرای عملیات آسفالت کمربندی را مشکلات پیش آمده برای پیمانکار اعلام کرد و افزود: امیدواریم پیمانکار با پایبندی به تعهدات خود اجرای پروژه را در موعد مقرر انجام دهد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زرند گفت: در این طرح ایجاد دوربرگردان و استقرار ۱۲۰۰ متر نیوجرسی در دو طرف جاده برای جلوگیری از ورودهای غیرمجاز به جاده انجام می‌شود.

کد خبر 631156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.