نام هفت معبر و یک بوستان در تهران تغییر کرد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای ششم تهران تغییر نام هفت معبر و یک بوستان را با اکثریت آرا تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز _سه‌شنبه سیزدهم دی‌_ در یکصدونوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص هجدهمین جلسه کمیسیون نام‌گذاری شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۸ مصوبه نام‌گذاری داشتیم که ۱۱۹ مصوبه جهت نام‌گذاری معابر به نام شهدا بوده است، اظهار کرد: بلوار ایثار در منطقه دو تهران، سی‌ام دی ۹۹ به نام «سردار شهید پورجعفری» نام‌گذاری شده است.

وی در خصوص اینکه هفت معبر و یک بوستان در جلسه امروز نام‌گذاری و بررسی شد، ادامه داد: در منطقه ۱۷، در محدوده میدان بهاران بوستانی بدون نام به نام شهیدان روح‌الله و سلمان امیراحمدی نام‌گذاری می‌شود و تغییر نام کوچه یکم غربی در منطقه ۲۰ در محدوده دولت‌آباد به نام «شهید عباس مسجدی» انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خیابان پنجاه‌وهفتم در منطقه ۲۰ محدوده دولت‌آباد با حفظ شماره به نام «شهید حسن احمدی» و کوچه نسترن در این منطقه نیز باید به نام «شهید امیرمختار حسینی» نام‌گذاری خواهد شد.

وی اضافه کرد: کوچه چهل‌ودوم در منطقه ۲۰ در محدوده دولت‌آباد نیز با حفظ شماره به نام «شهید رضا خرسندافخم» نام‌گذاری شد و کوچه چهل‌وچهارم نیز به نام «شهید محمدرضا حلوائیان» نامگذاری خواهد شد، البته پیشنهاد می‌کنم کوچه سی‌وسوم در محدوده شهر ری در منطقه ۲۰ با حفظ شماره به نام «شهید حسین جهانی» و کوچه نخست در منطقه ۲۰ در محدوده خیابان شهید اردستانی به نام «شهید علی‌اصغر زینال‌زاده» نام‌گذاری شود.

به گزارش ایمنا، با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر تهران، تغییر نام هفت معبر و یک بوستان در جلسه امروز شورای ششم تصویب شد.

کد خبر 631139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.