احداث بلوار در لیسار باعث روان‌سازی ترافیک می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر لیسار گفت: احداث بلوار در این شهر باعث روان‌سازی ترافیک شهری و تسهیل تردد خودروها در جاده ترانزیتی می‌شود.

علیرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث بلوار در لیسار از مقابل پاسگاه تا پل اصلی این شهر، سال‌ها پیش در شورای ترافیک استان گیلان مصوب شده بود، اما شهرداری و شورای اسلامی شهر به دلیل مخالفت و اعتراضات مردمی، اجرای این طرح را به تعویق انداخته بود.

وی افزود: به‌تازگی شورای ترافیک شهرستان تالش طی مکاتبه‌ای با شهرداری لیسار، خواستار اجرای سریع این مصوبه شد و مدیریت شهری نیز ملزم به انجام دستورالعمل است.

رئیس شورای اسلامی شهر لیسار خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای این طرح ترافیکی شامل احداث بلوار به طول ۵۰۰ متر، فضای سبز و تأسیسات روشنایی با پیش‌بینی اعتباری حدود ۱۵ میلیارد ریال توسط شهرداری آغاز شده است و فاز نخست آن تا دهه فجر به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه شهروندان مخالف اجرای بلوار در لیسار هستند، تصریح کرد: شهروندان به‌خصوص اصناف معتقدند با احداث بلوار در لیسار، خودروها برای دور زدن در مسیر شمال به جنوب شهر و بالعکس باید مسافت زیادی را طی کنند و اجرای این طرح باعث کاهش رونق اقتصادی بازار می‌شود، در حالی که احداث بلوار موجب روان‌شدن ترافیک شهری و تسهیل در تردد خودروها در این جاده ترانزیتی می‌شود.

به گزارش ایمنا، تالش ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و لیسار یکی از چهار بخش این شهرستان است.

کد خبر 631083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.