اجرای نورپردازی و نصب المان‌های نوری در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای نورپردازی و نصب المان‌های نوری در این منطقه خبر داد و گفت: به منظور بهبود و زیباسازی فضاهای شهری و ایجاد چشم‌انداز زیبا و جذاب، نورپردازی و نصب المان‌های نوری در سه‌راه‌ها و چهارراه‌های خیابان آتشگاه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: افزایش روشنایی معابر و زیباسازی بصری خیابان‌ها و بلوارهای سطح شهر به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری به‌منظور تأمین امنیت و آرامش بیشتر محیط شهر است.

وی تصریح کرد: امروزه ارتقای کیفیت و زیباسازی فضاهای شهری به یکی از مهمترین درخواست‌ها و مطالبات شهروندان تبدیل شده است و در ایجاد امنیت، آسایش و جذابیت‌های محیط شهری نیز می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای نورپردازی در سطح این منطقه افزود: به منظور بهبود و زیباسازی فضاهای شهری، ایجاد چشم‌انداز زیبا و جذاب، نورپردازی و نصب المان‌های نوری در سه‌راه‌ها و چهارراه‌های خیابان آتشگاه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در حال انجام است.

وی نورپردازی را اقدامی برای نشان دادن حریم عمومی موجود در فضای شهری دانست و تصریح کرد: با نورپردازی شهری می‌توان فضای خیابان‌ها و گذرگاه‌ها را روشن و از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کرد.

قاضی‌عسگر افزود: ایجاد جلوه‌های ویژه با نور، تفاوت چشم‌انداز در روز و شب، همچنین زنده نگه‌داشتن فضاهای شهری از موضوعات مهمی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 631069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.