کلیات طرح واگذاری حجمی امور خدمات شهری تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد از تصویب کلیات طرح واگذاری حجمی امور خدمات شهری خبر داد و گفت: بر این اساس هر پیمانکار تنها حق انتخاب و فعالیت در یکی از مناطق زیرمجموعه مدیریت شهری شهرکرد را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _سه‌شنبه سیزدهم دی‌_ در یکصدوپنجاه‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: کلیات طرح واگذاری حجمی امور خدمات شهری در دو منطقه شهرکرد به پیمانکاران واجد شرایط بخش خصوصی با ۶۵۵ میلیارد ریال اعتبار تصویب شد که از این مبلغ ۲۸۵ میلیارد ریال برای منطقه یک و ۳۷۰ میلیارد ریال برای منطقه دو در نظر گرفته و پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: در این مناقصه هر پیمانکار تنها حق انتخاب و فعالیت در یکی از مناطق زیرمجموعه مدیریت شهری شهرکرد را دارد.

یوسف صادقی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: تدوین و اجرای طرح جامع پسماند از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان و دغدغه‌های اعضای این شورا به‌شمار می‌رود.

وی تقویت فرهنگ‌سازی برای تولید زباله و پسماند را ضروری دانست و تاکید کرد: تفکیک زباله از مبدأ یکی از بهترین و مهمترین نیازهای شهرکرد است که به تقویت نیاز دارد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به دریافت گزارش‌هایی از برخی شهروندان در خصوص وجود سگ‌های بلاصاحب در سطح شهرکرد، افزود: وجود این سگ‌ها در سطح شهر باعث رکود اجرای طرح‌های مرتبط با توسعه گردشگری می‌شود.

وی با بیان اینکه سامان‌دهی نیروی انسانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بروجن ضروری است، گفت: استفاده از تسهیلات کم‌بهره و قرض‌الحسنه به تقویت زیرساخت‌های توسعه گردشگری در شهرکرد کمک می‌کند.

صادقی رعایت ضوابط قانونی در تمام امور را ضروری دانست و یادآور شد: نباید با بعضی چشم‌پوشی‌ها زمینه را برای فعالیت متخلفان فراهم کرد.

به گزارش ایمنا، در جلسه امروز قرار شد تا در یک نشست کارشناسی نسبت به بررسی دقیق محاسبه و دریافت عوارض مربوط به کامیون‌های حمل بتن اقدام شود.

کد خبر 631060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.