برخورداری مناطق کم‌برخوردار هچیرود از آسفالت مناسب

شهردار هچیرود گفت: شهرداری با هدف تحقق عدالت محله‌ای اقدام به آسفالت معابر مناطق کم‌برخوردار شهر کرده است.

مسعود یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر چالوس اجرا می‌شود، اظهار کرد: روکش آسفالت ضلع غربی رادیو دریا، آسفالت جاده ساحلی، آسفالت منطقه فرج‌آباد و بلوار مطهری انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ محله در شهر چالوس وجود دارد، افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان مدیریت شهری دوره ششم تمام خیابان‌ها آسفالت شود، چراکه عدالت محله‌ای برای ما بسیار مهم است.

شهردار چالوس خاطرنشان کرد: در طرح آسفالت محلات کم‌برخوردار، بسیاری از خیابان‌ها و معابر شهر از جمله محله دهگیری، خیابان گلبرگ و شکوفه، شهرک نواب، محله آبرنگ و کلمور، نوشین محله، عسلسر، فرج آباد، گلسرخی، دوستگر، بلوار مطهری انجام شده است.

یعقوبی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی مدیریت شهری چالوس آسفالت کوچه و معابر است، تصریح کرد: طی ۹ ماه گذشته اتفاقات خوبی در این حوزه در شهر چالوس انجام شده است، در این بازه زمانی بیش از ۱۹۰ هزار مترمربع کوچه و معابر شهر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال آسفالت و تقدیم شهروندان شد.

وی این حجم از آسفالت‌ریزی برای شهر چالوس را بی‌سابقه دانست و افزود: اجرای عملیات آسفالت در شهر با اولویت محلات کم‌برخوردار بوده و رفع نیاز شهروندان اولویت اصلی مدیریت شهری دوره ششم است.

کد خبر 631054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.