جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب نیازمند فعالیت علمی است

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در محله‌های مختلف شهرکرد نیازمند فعالیت علمی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _سه‌شنبه سیزدهم دی‌ماه_ در یکصدوپنجاه‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: شهرداری مرکز استان در گذشته نظارت مطلوبی بر خدمات شهری نداشت که این موضوع باید به‌طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به موفق نبودن سه مرحله اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در شهرکرد اضافه کرد: شکست مجموعه مدیریت شهری در اجرای این طرح باید آسیب‌شناسی شود تا در مرحله جدید بتوان به موفقیت رسید.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در محله‌های مختلف شهرکرد را نیازمند فعالیت علمی دانست و گفت: در این راستا استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: زباله‌های شهرهای به هیچ‌وجه نباید به سایت دفن زباله مرکز چهارمحال‌وبختیاری منتقل و آنجا دفن شود.

بیاتی اظهار کرد: مسئولان سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد برآورد دقیق، علمی و کارشناسی از وضعیت تولید و بازیافت زباله در مرکز چهارمحال‌وبختیاری و مقایسه آن با شهرهای هم‌تراز در کشور را ارائه دهند.

لزوم توجه به محله‌های کمتربرخوردار

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری باید عملیات مربوط به هرس، آرایش و پیرایش درختان و فضای سبز، رنگ‌آمیزی بلوارها، ارتقای وضعیت مبلمان شهری و اجرای دیوارنگاره‌ها را در دستور کار قرار دهد.

وی تاکید کرد: در این راستا توجه به محله‌های کمتربرخوردار به‌ویژه در جنوب و ناحیه غرب شهرکرد باید به‌طور خاص در دستور کار برنامه‌های شهرداری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد افزود: موکول نشدن سامان‌دهی وضعیت شهر به شب عید و ارائه خدمات شهری مورد نیاز شهروندان در طول سال می‌تواند حس خوبی بین مردم جامعه ایجاد کند.

ماشاالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: اطلاع‌رسانی به مردم از روند اقدامات انجام شده در مجموعه مدیریت شهری به‌ویژه حوزه خدمات شهری ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه باید به زیباسازی و تمیز کردن شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری توجه شود، ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری شهرکرد باید جمع‌آوری سگ‌های بدون‌صاحب به‌ویژه در محله‌های بروم‌پهنه، میدان معلم و ناحیه غرب را با اولویت در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: اصلاح و سامان‌دهی ورودی‌های مرکز چهارمحال‌وبختیاری باید به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهروندان شهرکردی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 631051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.