برگزاری شب شعر «ستاره آسمان دل‌ها» در سمنان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری شب شعر ستاره آسمان دل‌ها به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در این شهر خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در محفل ادبی که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار گرانقدر اسلام در تالار تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان با شعار «جان فدا» برگزار شد، تعدادی از شعرای برجسته کشور از جمله استاد پر آوازه علیرضا قزوه و ۱۵ نفر از شاعران استان سمنان و شاعران فارسی زبان سایر کشورهای همسایه که سروده‌هایی در مدح یا پیرامون این اسوه مقاومت و رشادت سروده بودند، به قرائت سروده‌های خود پرداختند.

وی با بیان اینکه در این مراسم از ۱۶ نفر از شاعران استان سمنان که در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت شعرسرایی کردند تجلیل شد، خاطرنشان کرد: در این محفل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، سایر مدیران کل و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و علاقه‌مندان به شعر، ادبیات آئینی و سردار شهید حاجی قاسم سلیمانی حضور داشتند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان افزود: در این مراسم، شاعران با پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.

نجم گفت: این برنامه به میزبانی بسیج هنرمندان استان سمنان و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد.

کد خبر 631034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.