آغاز عملیات زیباسازی خیابان سیدالسادات

شهردار گلپایگان گفت: زیباسازی خیابان سیدالسادات در راستای تحقق طرح افزودن نور و رنگ به سیمای شهر آغاز شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات زیباسازی خیابان سیدالسادات پس از نصب پایه چراغ‌های روشنایی، با آغاز پروژه دیوارنگاری استمرار یافت.

وی افزود: طراحی دیوارهای این خیابان توسط هنرمندان شهر با بهره‌گیری از نقوش هنرهای اصیل و سنتی گلپایگان از جمله آجرکاری و منبت‌کاری انجام شده است.

شهردار گلپایگان با تاکید بر لزوم نمایش هنرهای اصیل شهر خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت خیابان سیدالسادات، استقرار آن در بافت تاریخی شهر و تردد توریست‌ها، در ایده‌های اولیه زیباسازی خیابان با استفاده از هنرهای اصیل در دستور کار قرار گرفت.

شکرزاده ادامه داد: پس از ارائه طرح‌های متنوع نقوش منبت امامزادگان سیدالسادات، هفده تن و مسجد جامع تاریخی گلپایگان تأیید شد و در حال اجرا است.

وی گفت: به منظور زیباسازی جداره‌های این خیابان، عملیات‌های اجرای پلاستر و زیررنگ انجام شد و دیوارنگاری جداره‌ها با استفاده از ۱۰ طرح متنوع از نقوش هنرهای گلپایگان در دست اجرا است.

شهردار گلپایگان افزود: زیباسازی این خیابان در راستای تحقق طرح افزودن نور و رنگ به سیمای شهر آغاز شده است و با اجرای طرح‌های مختلف در سایر خیابان‌ها ادامه خواهد یافت.

کد خبر 631029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.