نگرانی شورای شهر شفیلد از ناامنی شهر

شورای شهر شفیلد، شهری واقع در یورکشایر جنوبی انگلستان، از فقدان احساس امنیت به‌دلیل بالا بودن جرم‌ و جنایت و رفتارهای اجتماعی پرخطر در شهر اظهار نگرانی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر شفیلد اعلام کرد که ساکنان بخش‌های مختلف آن به‌دلیل تعدد جرم و جنایت و رفتارهای ضداجتماعی (ASB) که در شهر دیده می‌شود، به‌سختی می‌توانند احساس امنیت داشته باشند و این امر زندگی را برای ساکنان دشوار کرده است.

آخرین آمار تهیه شده از جرم و جنایت‌های رخ‌داده در شفیلد نشان می‌دهد که در نوامبر ۲۰۲۲، تعداد ۲۷۴ جنایت به پلیس یورکشایر جنوبی گزارش شده است که البته این آمار جنایت به‌نسبت موارد گزارش‌نشده بیشتر است.

شورای شهر همچنین اعلام کرد که طبق آمار جمع‌آوری‌شده، تعداد جنایات رخ‌داده در مناطق حاشیه‌ای جنوب غربی شفیلد نسبت به هر منطقه دیگری از شهر بالاتر بوده است.

یکی از اعضای شورای شهر اظهار کرد که ساکنان این منطقه از بی‌تفاوتی شورای شهر در رسیدگی به مشکلات آن‌ها احساس نارضایتی می‌کنند و به‌طور دائم در حال به اشتراک‌گذاری نگرانی‌های خود در مورد جرم و جنایت، رفتارهای ضداجتماعی و تجمع زباله‌ها در خیابان‌ها و فضاهای عمومی شهر و فضای مجازی هستند.

نگرانی شورای شهر شفیلد از ناامنی شهر

وی تاکید کرد که نکته مشترک میان این موارد به‌اشتراک‌گذاری‌شده، احساس فقدان امنیتی است که ساکنان از زندگی در املاک این بخش از شهر دارند.

شورای شهر شفیلد اعلام کرد که با توجه به نگرانی‌های ساکنان، این نهاد با همکاری اعضای خود یک برنامه اقدام لازم‌الاجرا توسط کمیته منطقه محلی جنوب (LAC) و سایر نمایندگان محلی تنظیم کرده است.

جزئیات این برنامه هنوز به‌طور قطعی اعلام نشده است، اما شورا خاطرنشان کرد که تمام مفاد آن بر اساس بررسی‌های دقیق بازرسان شورا و بر اساس قرار گرفتن آن‌ها در موقعیت‌های دشوار با داشتن پیاده‌روی‌های طولانی‌مدت تدوین شده است.

شورای شهر تأکید کرد که این مفاد همچنان در دست بررسی قرار دارد و به‌زودی در بسته‌ای جامع برای اجرا در اختیار مسئولین مربوطه قرار خواهد گرفت.

نگرانی شورای شهر شفیلد از ناامنی شهر

کد خبر 631021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.