مشکلات ترافیکی تالش تنها با احداث کمربندی رفع می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری تالش گفت: این شهر همواره با معضل گره ترافیکی شدید مواجه است و این مشکل تنها با احداث کمربندی رفع خواهد شد.

اسحاق قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خیابان‌های تالش ظرفیت تردد تعداد زیاد خودرو را ندارد و این شهر همواره به‌خصوص در تعطیلات و پیک مسافر، با گره ترافیکی شدید مواجه است.

وی افزود: کنارگذر ۲۰ متری تالش سال‌ها پیش احداث شده است و در گذشته وسایل نقلیه به‌راحتی از آن عبور می‌کرد، اما با توسعه تالش این کنارگذر اکنون یک خیابان شهر محسوب و تردد خودروها در آن به دشواری انجام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری تالش با بیان اینکه خیابان امام (ره) و کنارگذر ۲۰ متری همواره با معضل ترافیک سنگین مواجه است، تصریح کرد: در ایام تعطیلات، مسافران برای عبور از مسیرهای فرعی از برنامه ویز (نقشه و مسیریاب هوشمند) استفاده می‌کنند که این مسئله موجب افزایش ترافیک در تمام معابر شهری می‌شود.

قربانی با تاکید بر اینکه مشکلات ترافیکی شهر تالش تنها با احداث کمربندی رفع می‌شود، تاکید کرد: عملیات احداث کمربندی شهر تالش از سال ۱۳۸۶ آغاز شده است و پس از گذشت حدود ۱۵ سال تنها پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اتمام آن نیازمند اراده و بودجه ملی است.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 630992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.