تبدیل وضعیت ۳۰۰ نفر از فرزندان ایثارگر شاغل در شهرداری اردبیل انجام شد

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: تبدیل وضعیت بیش از ۳۰۰ نفر از فرزندان ایثارگر شاغل در شهرداری اردبیل، با تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری طبق مصوبه دولت بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صفری امروز _سه‌شنبه سیزدهم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست مشترک با اعضای مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل اظهار کرد: فرزندان شهدا و ایثارگر شاغل در شهرداری که تبدیل وضعیت شدند باید به‌گونه‌ای خدمت کنند تا الگویی برای تمام همکاران شهرداری باشند.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت بیش از ۳۰۰ نفر از فرزندان ایثارگر شاغل در شهرداری اردبیل، با تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری طبق مصوبه دولت بدون هیچ‌گونه مشکلی به اتمام رسید.

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه حکم تبدیل وضعیت ۱۵۰ نفر فرزندان ایثارگر در این ماه صادر خواهد شد، گفت: حکم تبدیل وضعیت سایر افراد مشمول نیز تا انتهای بهمن‌ماه صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شورا و شهرداری مصمم به احقاق حقوق فرزندان ایثارگر است، افزود: امیدواریم این اقدام در راستای اجرای مصوبه دولت باعث دلگرمی فرزندان ایثارگران شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه فرزندان شهدا و ایثارگر باید ایثارگرانه همچون پدران خود که برای این حفظ استقلال کشور تلاش کردند، فعالیت داشته باشند و الگویی برای تمام همکاران در شهرداری باشند، اظهار کرد: هرگونه سهل‌انگاری و کم‌کاری شاید منجر به آسیب‌هایی شود، این همکاران باید به‌گونه‌ای عمل کنند تا سایر همکاران شهرداری نیز درس خدمت و ایثار را از آنها بیاموزند.

برای فرزندان شهدا و ایثارگران سهم مدیریتی در نظر گرفته شود

مینا نهامین، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بر خود وظیفه می‌دانم از مسئولیت‌پذیری، دغدغه‌مندی و تلاش‌های اعضای مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل نسبت به ایثارگران تشکر و قدردانی کنم، زیرا آنها دلسوزی‌ها و دلاوری‌های خود را در میدان عمل ثابت کرده‌اند.

وی ضمن قدردانی از توجه ویژه شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و سایر اعضای شورا به لایحه‌های مورد بررسی مربوط به ایثارگران، اضافه کرد: در جریان تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری از نزدیک شاهد پیگیری و تلاش‌های این افراد بودم.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه بعضی از دغدغه‌های مجمع ایثارگران به طور جدی دغدغه من به عنوان عضوی از شورا است، اظهار کرد: اینکه مادر شهیدی روی گلیم و جاجیم زندگی می‌کند، درد بزرگی است، متأسفانه در جامعه ما نسبت به فرزندان شهدا، خانواده‌های شهدا و جانبازان تبلیغات منفی شده است، درد ما این است که ایثارگران ابزار تبلیغاتی برای برخی افراد سیاسی و مدیران سودجو شدند.

وی درباره موضوع تأیید مطالبه‌گری دبیر مجمع ایثارگران مبنی بر ضرورت در نظر گرفتن سهم مدیریتی برای فرزندان شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، دلسوزی، وفاداری و ایثارگری‌های خود را نسبت به مملکت نشان دادند و شایسته است که برای این قشر سهم مدیریتی در نظر گرفته شود.

کد خبر 630991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.