نجبا: انتقام‌گیری از خون شهید سلیمانی حتمی است

جنبش نجبای عراق ضمن رد هر گونه مذاکره با آمریکا، تاکید کرد که باید انتقام خون شهید سلیمانی گرفته، و آمریکا هم از غرب آسیا اخراج شود.

به گزارش ایمنا، جنبش نجبای عراق شامگاه امروز دوشنبه در سالگرد شهادت شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که انتقام خون این دو شهید باید گرفته شود.

این جنبش در کانال تلگرامی خود نوشت: تاکید می‌کنیم که از انتقام آنان نخواهیم گذشت. بارها تاکید کرده‌ایم هر کس که معتقد است راهکار سیاسی یا مذاکرات مسالمت‌آمیز با اشغالگر جنایتکار و زورگو (آمریکا) راه به جایی می‌برد، در توهم است.

در این بیانیه آمده است: آرام نخواهیم گرفت. پرچم انتقام در اهتزاز است تا به وجود آنان در عراق و غرب آسیا پایان دهیم. هر اندازه اشغالگر در آرامش باشد، خرابکاری، توسعه‌طلبی و مداخلات آشکار آن بیشتر خواهد شد و هر اندازه هدف قرار گیرد، عقب خواهد نشست.

نجبا خاطرنشان کرد: تنها راه برخورد با جنایتکار قصاص است. لذا زندگی و حاکمیت ملت‌ها به آنان داده نخواهد شد، بلکه با ایجاد بازدارندگی و مجازات متجاوز حاصل خواهد شد.

این جنبش در پایان تاکید کرد: تمامی دلایل نشانگر این است که قدرت عراق، حمایت از حاکمیت و ثبات این کشور، با مقاومت نظامی امکان‌پذیر است و هیچ گزینه دیگری پاسخگوی این اشغالگر دروغگو نخواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 630979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.