اللهیار صیادمنش دوباره مصدوم شد!

اللهیار صیادمنش، ستاره ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی انگلیس که پس از ۱۴۳ روز به میادین بازگشته بود، در بازی امشب تیمش دوباره مصدوم شد و بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس امشب _ دوشنبه دوازدهم دی‌ _ پیگیری شد و تیم فوتبال هال‌سیتی از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب هفته بیست‌وششم به مصاف ویگان رفت و با نتیجه پرگل و قاطعانه چهار بر یک به پیروزی دست یافت.

اللهیار صیادمنش، ستاره جوان ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی که پس از ۱۴۳ روز و گذراندن دوران مصدومیت در بازی قبلی برای دقایقی به‌میدان رفت، امروز از ابتدا در ترکیب ببرهای هال‌سیتی قرار گرفت.

گل‌های هال‌سیتی را یاکوب گریویس، اسکار استوپینیان و تایلر اسمیت (۲ بار) به‌ثمر رساندند. اللهیار صیادمنش روی گل اول هال‌سیتی در شلوغی محوطه جریمه ویگان در شرایطی توپ را به یاکوب گریویس رساند که روی وی مرتکب خطای پنالتی شدند، اما به‌ثمر رسیدن گل منجر به این شد تا داور از خطا عبور کند.

شب خوب اللهیار ادامه پیدا نکرد و مهاجم هال‌سیتی پیش از پایان نیمه اول مصدوم شد و پس از اینکه دیگر قادر به ادامه دادن بازی نبود تعویض شد. این در شرایطی است که وی به‌تازگی پس از ماه‌ها مصدومیت به مستطیل سبز برگشته بود.

اللهیار صیادمنش دوباره مصدوم شد!

گفتنی است که هنوز اخبار جدیدی از وضعیت اللهیار توسط باشگاه هال‌سیتی منتشر نشده و جزئیاتی درباره شدت مصدومیت وی و زمان بازگشتش به میادین در دسترس نیست.

کد خبر 630978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.