سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرها و روستاهای لنجان برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان لنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ۱۳ دی‎ در شهرها و روستاهای شهرستان لنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع خبرنگاران، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد امید، اعتمادبه‌نفس، رشادت، استقامت و پیروزی دانست و اظهار کرد: امام‌شناسی و دشمن‌شناسی، روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، رسیدگی به مستضعفان و … از ویژگی‌های بارز سردار قلب‌ها، شهید سلیمانی، بود. ایشان فقط برای رضای خدا کار می‌کرد و همین ویژگی‌های مهم باعث شد که به چهره‌ای محبوب و جهانی مبدل شود.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی، مکتب امام و رهبری و مکتب دفاع مقدس است، افزود: حاج قاسم سلیمانی سرباز مطیع امر ولایت بود و شخصیت و ابهت وی در منطقه باعث شده بود که خواب از چشم دشمنان ربوده شود. از سوی دیگر، این شهید والامقام تا زمان شهادت دست از مبارزه با استکبار برنداشت و خود نیز قربانی تروریسم جهانی آمریکا شد.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه نام شهید سلیمانی در تاریخ مبارزه با تروریسم تا ابد خواهد درخشید، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی با تلاش‌های بی‌وقفه توانست گروهک‌های تروریستی را به ورطه نابودی بکشاند. بر همین اساس ایشان به‌عنوان یکی از نخبگان و ژنرال‌های استراتژیست جهان شناخته می‌شد که با دنیایی از امید به پناهی برای مظلومان جهان تبدیل شده و از محبوبیتی خاص و بی‌نظیر در میان ملت‌های منطقه برخوردار بود.

وی مکتب شهید سلیمانی را پرورش‌دهنده نسل‌های انقلابی دانست و ادامه داد: منش، ولایت‌پذیری و مدیریت جهادی سردار سلیمانی امروز می‌تواند مبنا و الگویی در مبارزه با استکبار باشد. ازاین‌رو باید با گام‌های استوار ضمن تربیت نسلی انقلابی، مسیر پرافتخار شهید سلیمانی را ادامه دهیم.

محمدی حاج قاسم سلیمانی را افتخار ایران و جهان اسلام دانست و اضافه کرد: پرچم مکتب شهید سلیمانی تحت لوای نهضت عاشورا همیشه برافراشته است. ازاین‌رو وظیفه داریم فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل جوان منتقل کنیم و با بزرگداشت شهدا، ارزش و اهمیت آن‌ها را قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در لنجان برگزار می‌شود، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در روز ۱۳ دی‎ در شهرها و روستاهای شهرستان لنجان برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: با توجه به محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در بین اقشار مختلف مردم سعی شده از ظرفیت مردم به‌ویژه نسل جوان در برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها استفاده شود.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از عموم مردم خداجوی شهرها و روستاهای شهرستان لنجان برای حضور در مراسم‌هایی که متعلق به شهداست دعوت کرد.

کد خبر 630950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.