مشارکت رسمی۳۴ سفارتخانه در اغتشاشات اخیر/ رمز رستگاری شهید سلیمانی عمل به فرامین رهبری بود

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: امروز با مجاهدت‌های سردار دل‌ها، شاهدیم که جبهه مقاومت اسلامی، جبهه استکبار را در منطقه خوار و ذلیل می‌کند و هر شب صهیونیست‌ها ترس فروریختن موشک‌های سپاه اسلام را بر سر خود دارند.

به گزارش ایمنا، سردار سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری شامگاه امروز _ دوشنبه دوازدهم دی _ در ویژه‌برنامه گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی، مکتبی برخاسته از آموزه‌های حضرت سیدالشهدا و اهل بیت (ع) است. شهید سلیمانی درس‌آموز مکتب عاشورا و از پرورش‌یافتگان انقلاب عظیم اسلامی بود.

وی با بیان اینکه این شهید از ابتدای انقلاب اسلامی پاسدار انقلاب شد و راه عظیم خدمت و مجاهدت خود را شروع کرد، گفت: هر روز از عمر چهل‌ساله مبارزه خستگی‌ناپذیر این مجاهد نستوه برای ما درس‌آموز است. این شهید در دوران دفاع مقدس بلوغ خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام نشان داد و در مقام فرمانده لشکر ثارالله استان کرمان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: ایثارگری و تدابیر شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس باعث شد که لشکر ثارالله کرمان همواره در کنار لشکر امام حسین در اغلب عملیات‌ها نقش‌آفرینی کند. شهید سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس مجاهدت خود را در قامت قرارگاه مهمی در شرق ایران و در قالب مبارزه با اشرار و خدمت‌رسانی برای محرومیت‌زدایی ادامه داد.

وی افزود: پس از حکم انتصاب فرمانده کل قوا برای حاج قاسم در کسوت فرماندهی سپاه قدس، او درصدد اجرا کردن تک‌تک فرامین رهبری برآمد و پرورش نیروی زبده و تقویت جبهه مقاومت اسلامی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد.

سردار میرحیدری تصریح کرد: امروز با مجاهدت‌های سردار دل‌ها، شاهدیم جبهه مقاومت اسلامی، جبهه استکبار را در منطقه خوار و ذلیل می‌کند و هر شب صهیونیست‌ها ترس فروریختن موشک‌های سپاه اسلام را بر سر خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: هر کجا که در منطقه اعم از یمن، بحرین، افغانستان و … جبهه استکبار دامن ظلم خود را پهن می‌کرد، شهید سلیمانی خود را به منطقه می‌رساند و درصدد پیروزی جبهه اسلام برمی‌آمد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: علت کینه امروز دشمنان ما نسبت‌به شهید سلیمانی، سیلی محکمی است که شهید سلیمانی با دست جبهه مقاومت بر صورت جبهه استکبار زده است. امروز اگر دشمنان درصدد جسارت به تصاویر شهید سلیمانی هستند، بدانند آنان خیالی باطل را در ذهن خود می‌پرورانند. مکتب شهید سلیمانی در خون جوانان، نوجوانان و فرزندان شهدای مدافع حرم در حال جوشش است.

وی افزود: در مکتب شهید سلیمانی، قومیت‌ها، لهجه‌ها و زبان، گویش و حتی دین ملت‌ها تفاوتی نمی‌کرد و برای دفاع از مسیحیان، کردها، عراقی‌ها، لبنانی‌ها و اهالی سوریه، برای مجاهدت سر از پا نمی‌شناخت و با شیوه اتحاد، سعی در پیروزی آنان درمقابل داعش داشت.

سردار میرحیدری عنوان کرد: اگر بخواهیم مکتب شهید سلیمانی را بپیماییم، باید دید چه شاخصه‌هایی باعث ایجاد چنین شخصیتی شده است. نخستین عامل موفقیت این شهید، توکل بر خدا و کسب رضایت خداوند است. نگاه شهید سلیمانی در جسارت به زنان ایزدی منطبق بر همان نگاهی است که امیرالمومنین در جسارت به زن یهودی داشتند.

وی ابراز کرد: تمسک و توسل به اهل بیت دومین شاخصه این شهید بود که لازم است ما این شاخصه‌ها را در جامعه و سطح جوانان خود تقویت کنیم. شاخصه سوم شهید، اطاعت از ولی امر مسلمین و ولایت فقیه بود و آن شهید عمل به فرامین رهبری را دربرابر هر امری بر خود واجب می‌دانست.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان متذکر شد: تاکید شهید سلیمانی به فرماندهان نظام این بود که رمز رستگاری افراد در نظام اسلامی، توجه کامل قلبی به رهبر معظم انقلاب و اطاعت از فرامین ولی فقیه است.

وی تاکید کرد: دوستداران انقلاب اسلامی بدانند که اگر بخواهند فردای قیامت درمقابل شهدا شرمسار نباشند، باید امروز پشت سر ولایت حرکت کنند. بازی‌های سیاسی خیانت به خون شهداست که امروز باعث شده تشکیک‌هایی در ذهن و فکر جوانان ایجاد کند.

سردار میرحیدری ادامه داد: در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ به فرموده رهبری، یک جنگ ترکیبی کامل درمقابل انقلاب اسلامی شکل گرفت که متاسفانه نتوانسته‌ایم این حقیقت را تبیین کنیم. در اغتشاشات اخیر، بیش از ۳۴ سفارتخانه به‌صورت رسمی مشارکت داشتند و سفارتخانه‌ها در ساماندهی، خط‌دهی و آموزش اغتشاشگران نقش برجسته‌ای داشتند.

کد خبر 630941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سرهنگ منصوری متین IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    رئیس پلیس پاسگاه استان قم نیرو و انتظامی قم جناب سرهنگ منصوری متین خدمت ۳ سال تمدید شد جایگاه سرتیپ ۲ منصوب شد