کاپیتان اوساسونا به فولاد خوزستان پیوست

روبرتو تورس، کاپیتان تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا، پس از ۱۵ سال، پامپلونا را ترک کرد و به فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با نزدیک شدن به پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه‌ها به‌دنبال جذب نفرات جدید برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل دوم هستند و روی بازیکنانی دست می‌گذارند که عملکرد بسیار خوبی در نیم‌فصل اول از خود به‌نمایش گذاشته‌اند.

معمولا باشگاه‌هایی که در کورس قهرمانی هستند یا رقابت‌های آسیایی را در پیش دارند بیشتر از دیگر تیم‌ها به‌دنبال گرفتن ستاره‌اند. فولاد خوزستان یکی از همین تیم‌ها به‌شمار می‌رود که اگرچه در لیگ برتر از کورس قهرمانی جا مانده، اما باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و جواد نکونام می‌خواهد تیمش را بیشتر از گذشته از مهره‌های کلیدی تامین کند.

روبرتو تورس، بازیکن باتجربه و کهنه‌کار تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا که جواد نکونام زمانی در این تیم هم‌تیمی‌اش بود، پس از درخواست سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای پیوستن به این تیم، روی یار سابقش را زمین نزد تا به‌عنوان یک بازیکن باتجربه برای عنابی‌پوشان خوزستانی به‌میدان برود.

روبرتو تورس، کاپیتان اوساسونا، با تایید پیوستنش به تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: من بسیار هیجان‌زده و خوشحالم و دوست دارم حضور در فولاد را تجربه کنم. همیشه گفته بودم که نمی‌خواهم پامپلونا (اوساسونا) را ترک کنم، اما حالا از خانه دور می‌شوم و به جایی می‌روم که زبان مردم آنجا را متوجه نمی‌شوم.

وی درباره ترک اوساسونا پس از سال‌ها افزود: با تشکر از طرفداران. شما منحصربه‌فرد و غیرقابل مقایسه هستید. ما لحظات جادویی‌ای را کنار یکدیگر زندگی کرده‌ایم. من می‌خواهم برای شما که در زمانی‌که اوضاع خوب پیش نمی‌رفت از ما حمایت کردید، ارزش قائل شوم. این چیزی است که شما را از بقیه متمایز می‌کند و امیدوارم هرگز شکست نخورید.

کاپیتان اوساسونا به فولاد خوزستان پیوست

تورس با این آمار اوساسونا را ترک کرد:

۳۵۳ بازی

۱۲۴ برد (۳۵%)

۹۵ تساوی (۲۷%)

۱۳۴ باخت (۳۸%)

۱۷۳ بازی (در لالیگا)

۱۴۹ بازی (در لیگ دسته اول)

۲۷ بازی (در جام حذفی)

۲۵۹ بازی (ترکیب اصلی)

۹۴ بازی (به‌عنوان یار تعویضی)

۱۵۶ بازی (حضور کامل در زمین)

۱۰۳ بازی (در نیمه دوم تعویض شد)

۶۰ گل

۲۹ گل (در لالیگا)

۲۹ گل (در لیگ دسته اول)

۲ گل (در جام حذفی)

کد خبر 630932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.