بهای خون فرماندهان عملیات پیروزی سنگین است

دبیرکل کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج ابومهدی المهندس، فرماندهان عملیات پیروزی، تاکید کرد که دیر یا زود عاملان این جنایت بهای سنگینی را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایمنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، ابوحسین الحمیداوی، دبیرکل کتائب حزب‌الله عراق، در این بیانیه اظهار کرد: این روزهای بزرگ نزد خداوند متعال و مومنان دو حُسن شهادت و پیروزی را به مردانی داده که خداوند آن‌ها را از خاصان اولیای خود قرار داده است. این روزها با یازدهمین سالروز شکست اشغالگران آمریکایی در خاک عراق به دست نیروهای مقاومت مصادف شده است.

وی افزود: پیروزی بر نیروهای اشغالگر بدون استواری افسانه‌ای فرزندان مقاومت، اعتقاد آن‌ها به وظیفه قانونی و اخلاقی و استفاده از فناوری‌های بومی و بدیع مجاهدان ما محقق نمی‌شد.

الحمیداوی خاطرنشان کرد: مقاومتی که دماغ اشغالگران را به خاک مالید، امروز نیز در این سرزمین حضور دارد و در آن ریشه دوانده و در حال پیشرفت، توسعه و مجهزتر شدن است تا به شتاب مقابله با دشمنان امت و بشریت ادامه دهد.

الحمیداوی خطاب به آمریکایی‌ها، حکومت عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی گفت: باید بپذیرید که این ملت قیام کرده و به‌خوبی تجربه کسب کرده است و روش‌های بدخواهانه و خبیثانه شما دیگر نمی‌تواند شما را در جبهه مقدم حفظ کند و مکر و حیله‌هایتان دامن خودتان را خواهد گرفت و آتشی که با آن منطقه را به آتش کشیدید خودتان را خواهد سوزاند.

وی ادامه داد: دوستان و دشمنان بشنوند که بهای خون فرماندهان پیروزی و همراهانشان گران است و دشمنان دیر یا زود این هزینه را پرداخت خواهند کرد و کمترین این هزینه اخراج آمریکا از غرب آسیاست.

الحمیداوی در ادامه تاکید کرد: ملت ما تا زمانی که تلاش کنند حسابگر، صبور و متعهد به آموزه‌های دین و سیره پیامبر اعظم (ص) باشند، قادر به تحقق این هدف خواهند بود.

در بیانیه دبیرکل کتائب حزب‌الله عراق همچنین آمده است: اتحاد محور مقاومت برای مقابله با دشمنان به‌عنوان یک نعمت بزرگ که خداوند به ما ارزانی داشته است، باید ادامه داشته باشد و همه عرصه‌ها را دربرگیرد. ما تلاش می‌کنیم محور مقاومت را گسترش دهیم.

سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و حاج «ابومهدی المهندس»، معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی عراق، و هم‌رزمان آن‌ها در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ۱۳۹۸) به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، با حمله موشکی پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد ترور شدند و چند روز پس از آن ترامپ به اجرای این جنایت تروریستی اعتراف کرد.

کد خبر 630924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.