اجرای روکش آسفالت محور خمین ــ گلپایگان

فرماندار گلپایگان گفت: پروژه روکش آسفالت محور خمین ــ گلپایگان به طول ۹ کیلومتر است که تاکنون قسمت عمده‌ای از پروژه از سوی پیمانکار اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز ــ دوشنبه دوازدهم دی‌ ــ در حاشیه بازدید از پروژه روکش آسفالت محور خمین ــ گلپایگان، از اجرای عملیات روکش آسفالت جاده‌های شریانی شهرستان گلپایگان از سوی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه، قرارداد ۵۵ میلیارد تومانی با پیمانکار منعقد شده است تا در سه مقطع اجرا شود.

وی افزود: این محورها شامل جاده گلپایگان ــ دهق و حوزه‌های روستایی دُر و تیکن، اجرای رفیوژ میانی محور گلشهر، محور خمین ــ گلپایگان به طول ۹ کیلومتر است که تاکنون قسمت عمده‌ای از پروژه اجرا شده است.

در ادامه، محمد فیضی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گلپایگان با اشاره به اجرای پروژه روکش آسفالت محور خمین ــ گلپایگان به‌منظور ایمنی تردد رانندگان، اظهار کرد: با توجه به وسعت خرابی و شیب تند و وجود قوس‌های ممتد متوالی ایمن‌سازی و بهسازی محور در دست اجراست.

وی با اشاره به قرارداد ۲۲ میلیارد تومانی با پیمانکار به‌منظور ایمنی محور خمین ــ گلپایگان افزود: تاکنون ۱۵ میلیارد تومان از سوی پیمانکار برای ایمن‌سازی محور هزینه شده است، اما به‌دلیل عدم تخصیص اعتبارات ملی تاکنون هیچ پرداختی به پیمانکاران نداشتیم.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلپایگان با بیان اینکه ایمن‌سازی محور خمین ــ گلپایگان در ردیف اعتبارات ملی قرار دارد، تاکید کرد: فرماندار گلپایگان و نماینده شهرستان در مجلس برای تخصیص اعتبارات تلاش کنند تا ایمن‌سازی بقیه محور نیز به سرانجام برسد.

فیضی گفت: متاسفانه سرقت تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی در شهرستان گلپایگان معضلی بزرگ است که به‌دلیل کمبود اعتبارات نیز جایگزین کردن تابلوها طول می‌کشد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری، از دو میلیارد تومان اعتبار تخصیص‌یافته به اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گلپایگان، فقط ۸۰ میلیون تومان نقدی و ۲۴ میلیون تومان اسناد خزانه‌ای تخصیص یافته است.

کد خبر 630922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.