زمان معارفه رونالدو در النصر مشخص شد

با اعلام باشگاه النصر، فردا ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، از کریستیانو رونالدو مقابل هواداران النصر در ورزشگاه مرسول‌پارک شهر ریاض رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو رونالدو جمعه‌شب در انتقالی عجیب و تاریخی برای فوتبال آسیا، با قراردادی دوساله به ارزش هنگفت و سنگین ۴۰۰ میلیون دلار به تیم فوتبال النصر عربستان پیوست تا در ۳۷سالگی، غیرمنتظره‌ترین اتفاق ممکن را برای دوران بازیگری‌اش رقم بزند و دنیای فوتبال را در شوک فروبرد، اما این تصمیم هواداران النصر را به خوشحال‌ترین طرفداران دنیا تبدیل کرد.

باشگاه النصر عربستان در کمتر از ۴۸ ساعت با فروش پیراهن «شماره ۷» رونالدو، نزدیک به سه میلیون ریال عربستان از فروش پیراهن این بازیکن درآمد کسب کرده که معادل ۳۳ میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان می‌شود. همچنین کریس رونالدو قرار است ساعت ۱۱ امشب _ دوشنبه یازدهم دی‌ _ با جت شخصی خود وارد ریاض، پایتخت عربستان، شود و تحت تدابیر امنیتی ویژه از فرودگاه به محل اسکان در این شهر منتقل خواهد شد.

با اعلام باشگاه النصر، فردا _ سه‌شنبه دوازدهم دی‌ _ ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۹:۳۰ به وقت ایران)، از کریستیانو رونالدو مقابل هواداران النصر عربستان در ورزشگاه مرسول‌پارک شهر ریاض رونمایی خواهد شد.

زمان معارفه رونالدو در النصر مشخص شد

کد خبر 630916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    1 1
    آپارات اسپرت مراسم معارفه رونالدو رو پخش میکنه