دستگیری اعضای باند سابقه‌دار کلاهبرداری

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره‌ای که با فروش مال غیر بالغ بر هشت میلیارد ریال از پنج شهروند کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها با فروش مال غیر، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باختگان و دریافت مشخصات ظاهری آن‌ها مشخص شد، کلاهبرداران سه نفر از مجرمان سابقه‌دار هستند و از ابتدای سال جاری تاکنون پنج فقره پرونده با عنوان کلاهبرداری، فروش مال غیر، تبانی در بردن مال و تحصیل مال از طریق نامشروع برای آن‌ها در دادگاه تشکیل شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مجموع مبلغ کلاهبرداری شده توسط این باند را هشت میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: با رصد هوشمندانه کارآگاهان، سرانجام مخفیگاه آن‌ها در یکی از مناطق شهرستان اصفهان شناسایی و کارآگاهان با اطمینان از حضور آن‌ها در محل، این مکان را به محاصره خود درآوردند و در یک عملیات ضربتی هر سه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه یکی از متهمان زن و مادر یکی از متهمان دستگیر شده بود، اضافه کرد: این افراد در تحقیقات صورت گرفته با صراحت به جرم خود اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 630890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.