۵۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی در عرصه ناژوان اجرا می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از اجرای چندین پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در عرصه منطقه ناژوان خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی قائلی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز ۱۴۰۲ و ضرورت آماده‌سازی مجموعه گردشگری ناژوان برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی، تلاش کردیم تا پروژه‌های عمرانی این منطقه تا پایان سال جاری به اتمام برسد و در اختیار شهروندان و گردشگران قرار گیرد.

وی با اشاره به هزینه ۵۵ میلیارد ریالی اجرای این پروژه‌ها گفت: زیرسازی و آسفالت خیابان آب، احداث و مرمت و ساماندهی پیاده‌روهای عرصه، احداث و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و احداث و ترمیم پل‌های فرسوده در محدوده باغات ناژوان از جمله این پروژه‌های در دست اقدام است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه یکی از مهمترین عملیات‌های عمرانی این فصل، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان آب همچنین پیاده‌روسازی این خیابان است که با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حال اجرا است، افزود: در این پروژه پنج ماهه ۶۰۰ تن آسفالت در مساحتی بالغ بر ۴۸۰۰ متر مربع از خیابان آب اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی پیاده‌روهای محور گردشگری «الفت» ادامه داد: بر این اساس ۱۵۰۰ مترمربع پیاده‌رو در خیابان آب احداث خواهد شد.

قائلی خاطرنشان کرد: علاوه بر این طرح‌ها، احداث پارک محلی خیابان جلالان، ساماندهی میدان گردهمایی جدید ناژوان و تکمیل جاده سلامت شماره سه از دیگر اقدامات عمرانی در حال انجام است.

کد خبر 630877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.