بازگشت ۳ مربی نامدار به فوتسال با حضور در تیم دسته اولی؟

شایعاتی مبنی بر بازگشت سه مربی نام‌آشنا و بزرگ به فوتسال و حضور در تیم اصفهانی که در لیگ دسته اول بازی می‌کند مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از ماه گذشته آغاز شد و پالایش نفت به‌عنوان یکی از چهار نماینده استان اصفهان طی سه هفته موفق به کسب دو پیروزی شد و یک شکست را نیز به‌ثبت رساند، یک هفته نیز استراحت داشت.

بعضی شنیده‌ها در ساعات گذشته، حکایت از این داشت که چنانچه پالایش نفت در بازی هفته آینده خود شکست بخورد، حمزه یوسفی سرمربی و دستیاران این تیم از سمت خود کنار خواهند رفت. البته مدیرعامل پالایش نفت این خبر را تکذیب و حمایت صددرصدی خود از کادر فنی فعلی را اعلام کرد.

با وجود این با توجه به اینکه گفته می‌شد احمد باغبانباشی، علی افضل و مهرداد جابری در صورت نتیجه نگرفتن پالایش نفت، اعضای جدید کادر فنی این باشگاه خواهند بود، یکی از این سه مربی به خبرنگار ایمنا گفت: فعلاً چیزی صددرصد مشخص نیست و ان‌شاءالله پالایش نفت در بازی آینده‌اش نتیجه می‌گیرد. شما هم فعلاً در این خصوص اشاره خاصی نکنید. پس از دیدار بعدی اگر نتیجه خوبی حاصل نشد، می‌شود شفاف‌تر صحبت کرد.

این شخص در مکالمه‌ای که برقرار شد، شایعات مطرح‌شده را نه تایید کرد و نه تکذیب؛ اما به‌نظر می‌رسد صحبت‌هایی با این نفرات انجام شده و با وجود مطرح شدن آن در بعضی محافل، مدیران پالایش نفت فعلاً می‌خواهند تمرکز کادر فنی برای هفته آینده به هم نخورد.

کد خبر 630870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.