خریداران لاماری، هایما S8 و ۲۰۷ در بورس کالا چقدر سود کردند؟

از روز گذشته خرید خودرو در بورس کالا آغاز شد. قیمت این خودروها در بورس کالا اختلاف معناداری با بازار آزاد دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته شاهد عرضه چهار هزار دستگاه ۲۰۷ دستی سقف فلز در بورس کالا بودیم، تعداد عرضه دو برابر سری قبلی بود ولی تقاضا مانند هفته گذشته در محدوده هشت هزار دستگاه بود، با رقابت خریداران از ساعت نه صبح این خودرو در محدوده قیمتی ۴۰۰ میلیون ۵۰۰ هزار تومان معامله شد، قیمت معامله شده ۱۰ میلیون تومان کمتر از سری قبلی در بورس کالا بود با احتساب مالیات و عوارض حدود ۴۵۲ میلیون تومان این خودرو به پای خریداران تمام شد که حدود ۱۰۰ میلیون تومان با بازار آزاد اختلاف دارد.

تحویل این خودرو در بیست‌وپنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ است که با پلاک سال جدید به خریداران تحویل داده می‌شود که خود نیز دارای تفاوت قیمت است.

هفته آینده نیز از محصولات ایران خودرو احتمالاً گروه دنا در بورس کالا عرضه شود، روز گذشته توافق نامه‌ای با بورس کالا امضا شد، از گروه سایپا نیز محصولات چانگان را خواهیم داشت که احتمالاً پر تقاضا خواهد بود.

عرضه هایما اس هشت در بورس کالا

در بورس کالا دیروز اولین سری هایما s8 عرضه شد، خودرویی جذاب اما جدید، در خصوص اینکه در بازار آزاد این خودرو چه قیمت است نمی‌توان اظهار نظر کرد زیرا این اولین سری از این خودرو است، تعداد تقاضا برای این خودرو برابر با دو هزار دستگاه بود و تعداد عرضه ۵۰۰ دستگاه، خریداران این خودرو را در قیمت یک میلیارد ۳۵۰ خریداری کردند که با احتساب مالیات و عوارض نیز حدود یک میلیارد ۵۰۰ به پای خریداران تمام شد، بر اساس پیش بینی‌ها احتمال داده می‌شود این خودرو در بازار آزاد بین یک میلیارد ۷۰۰ تا یک میلیارد ۸۰۰ معامله شود، که قیمت بازار آزاد این خودرو می‌تواند حدود فیدلیتی، دیگنیتی و لاماری باشد. به هر حال پس از ورود به بازار آزاد در صورتی که عرضه‌های بیشتری از این سری نشود احتمال افزایش قیمت بیشتری نیز وجود خواهد داشت.

سود ۵۰۰ میلیونی خریداران لاماری

در بازار بورس کالای امروز خریداران لاماری سفید را یک میلیارد ۴۱۲ میلیون تومان خریداری کردند با احتساب ۱۳ درصد مالیات و عوارضی که خریداران در سایت شرکت باید پرداخت کنند این خودرو پای خریداران در محدوده یک میلیارد و ۶۰۰ به پای خریداران محاسبه می‌شود.

خریداران لاماری، هایما S8 و ۲۰۷ در بورس کالا چقدر سود کردند؟

اما لاماری مشکی را با قیمت یک میلیارد ۵۴۰ میلیون تومان خریدند که با احتساب مالیات حدود یک میلیارد و ۷۰۰ قمیت تمام شده خریداران است.

تاریخ تحویل به خریداران پانزدهم فرودین سال ۱۴۰۲ است.

قیمت‌ها در بازار آزاد حدود دو میلیارد ۱۵۰ است که این خودروهای تحویلی دارای مدل ۱۴۰۲ است که تفاوت قیمت مدل نیز برای خریداران در بازار آزاد است.

خریداران لاماری، هایما S8 و ۲۰۷ در بورس کالا چقدر سود کردند؟

لذا سود خریداران از بورس کالا تا بازار آزاد بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان است.

کد خبر 630867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.