ضرورت تقویت فعالیت خانه‌های محله شیراز

رئیس محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه فعالیت خانه‌های محله شیراز باید در دوران پساکرونا تقویت شود، گفت: زمینه‌سازی برای ایجاد شغل و توانمندسازی ساکنان محلات کم‌برخوردار شهر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیده‌مریم حسینی امروز _دوشنبه دوازدهم دی_ در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی در منطقه هفت شهرداری شیراز اظهار کرد: تقویت فعالیت خانه‌های محلات شیراز اهمیت دارد و در دوران پساکرونا ضروری است.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل خانه‌های محله توانمندسازی ساکنان محلات کم‌برخوردار است، گفت: هم‌افزایی دستگاه‌ها پویایی و احیای خانه‌های محلات را به همراه دارد که در ارتقای کیفیت کلاس‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی و مهارت‌های کارآموزی بوده است و این موضوع قدمی تأثیرگذار برای توانمندسازی خانواده‌ها در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: رسیدگی و توجه به شهروندان در محلات کم‌برخوردار و قشر آسیب‌پذیر و ضعیف جامعه اهمیت ویژه دارد و سازمان‌ها باید این موضوع را در اولویت اقدامات خود قرار دهند، بنابراین زمینه‌سازی برای ایجاد شغل و توانمندسازی ساکنان محلات کم‌برخوردار شهر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بهترین راه ارتباط بین شهروندان به‌ویژه طبقه محروم با دستگاه‌های خدمات‌رسان، خانه‌های محله است، افزود: دوره‌های کارآموزی و تقویت کلاس‌های آموزشی، رضایت شهروندان را به دنبال دارد و فعالیت‌های اندک نیز در جلب رضایت شهروندان مؤثر است که باید به بهترین شکل انجام دهیم.

کد خبر 630864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.