ایجاد و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی شهرکرد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: ایجاد و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر به منظور رفع مشکلاتی نظیر آب‌گرفتگی معابر حائز اهمیت بوده و در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر شاهوردی امروز - دوشنبه دوازدهم دی‌ماه - در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر آماده‌سازی محله منظریه (مسکن مهر) در تعهد راه و شهرسازی است، اما به موجب شرایط بحرانی نقطه حادثه‌خیز در تقاطع بلوار امام علی (ع) و شهید سلیمانی‌نژاد که سبب واژگونی خودرو در زمان بارندگی و لغزندگی معبر می‌شود، این سازمان شبکه آب‌های سطحی تقاطع را با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اصلاح کرد.

وی افزود: ایجاد و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر به منظور رفع مشکلاتی نظیر آب‌گرفتگی معابر که در فصول پربارش گریبان‌گیر بعضی از نقاط شهر می‌شود، حائز اهمیت است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای انجام وظایف ذاتی و سازمانی خود و به منظور رفاه حال شهروندان با جدیت اقدامات و طرح‌هایی جهت کاهش معضل آب‌گرفتگی را در دستور کار دارد.

شاهوردی با بیان اینکه در لایحه بودجه مصوب شورای اسلامی شهر سال ۱۴۰۱ از ۴۰ پروژه عمرانی بیش از نیمی از آنها آغاز شده است و مابقی پروژه‌ها با طی مراحل قانونی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این پروژه‌ها با انتشار آگهی مناقصه، بارگذاری در سامانه ستاد و انتخاب پیمانکار در سطح شهر اجرایی می‌شود، به دنبال آن هستیم تا طرح‌ها با نظارت مناسب در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: تعمیر و نگهداری تأسیسات ابنیه شهری و فوریت‌های عمرانی در مناطق چندگانه شهر، تعمیر و مرمت جداول و کانال‌های سطحی، تکمیل مسیل اشکفتک و هدایت آب‌های سطحی، ترمیم ترانشه‌ها و حفاری‌های سطح شهر، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی معابر در سطوح مختلف شهر، اجرای بخشی از مسیر جاده سلامت پارک تهلیجان شمالی، ساماندهی حاشیه و میدان امامزادگان دوخاتون (س) بهسازی اطراف مسجد جامع، کف‌سازی و احیای کوچه نشاط تا مسجد آقا بزرگ، تعریض پل‌های سرکوچه، تکمیل میدان امامزاده دو خاتون و احیای بهسازی معبر فرهنگی کوی نمدمالان از دیگر پروژه‌های مدنظر سازمان است.

کد خبر 630845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.