ستاره آرژانتین و بنفیکا در آستانه توافق با چلسی

انزو فرناندز، در جام جهانی ۲۰۲۲ برای تیم ملی کشورش خوش درخشید و حالا در آستانه انتقال به یک تیم بزرگ اروپایی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا اعتراف کرده که نمی‌داند «انزو فرناندز» هافبک آرژانتینی تیمش باز هم برای آن‌ها بازی خواهد کرد یا خیر.

بازیکن ۲۱ ساله تیم بنفیکا پس از به ثمر رساندن دو گل در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان بهترین بازیکن جوان جام انتخاب شد تا به آلبی‌سلسته برای کسب سومین عنوان قهرمانی کمک کند. فرناندز اکنون به عنوان یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالاتی تیم‌های بزرگ اروپایی شناخته می‌شود و درحال‌حاضر مورد توجه باشگاه‌های چلسی، لیورپول، منچستریونایتد و رئال مادرید قرار گرفته است.

خبرها حاکی از این است که چلسی بیشترین پیشرفت را در جذب بازیکن سابق ریورپلاته داشته و خود او نیز قبلاً با آبی‌ها به توافق شخصی رسیده است. با توجه به اینکه فرناندز چهار سال و نیم دیگر با بنفیکا قرارداد دارد، عقاب‌ها تمایلی به مذاکره ندارند و برای فروش او به بند فسخ ۱۲۰ میلیون یورویی او (۱۰۶.۴ میلیون پوند) اکتفا کرده‌اند.

باشگاه چلسی تمایل دارد این مبلغ را برای جذب فرناندز بپردازد و اشمیت نتوانست تضمین کند که ستاره آرژانتینی تیمش دوباره پیراهن بنفیکا را بر تن خواهد کرد.

اشمیت پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل براگا در روز جمعه، جایی که فرناندز ۸۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد، گفت: نمی‌دانم این آخرین بازی انزو بود یا نه. فکر می‌کنم انزو بازیکن بزرگی است. از زمانی که او به بنفیکا آمد، فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی کرد. همچنین او کاملاً به باشگاه ما شناخت پیدا کرده است.

وی ادامه داد: همان‌طورکه قبل از مسابقه گفتم، گاهی اوقات اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد و بازیکنان باید تصمیم بگیرند. ما خواهیم دید که در هفته‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد.

بنفیکا تنها ۱۲ میلیون یورو (۱۰.۶ میلیون پوند) برای جذب فرناندز از ریورپلاته در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرداخت کرد و این هافبک ۳ گل و ۵ پاس گل را در ۲۵ بازی برای غول پرتغالی به ثبت رساند. اگر چلسی در تلاش خود برای جذب فرناندز شکست بخورد، آبی‌ها فهرستی چهار نفره از اهداف جایگزین، ازجمله هم‌وطن انزو، الکسیس مک آلیستر، تهیه کرده‌اند.

جود بلینگام از بوروسیا دورتموند، دکلان رایس از وستهم، مویسس کایسیدو از برایتون و رومئو لاویا از ساوتهمپتون دیگر اهداف باشگاه لندنی هستند.

جورجینیو و انگولو کانته، هافبک‌های اصلی باشگاه چلسی وارد ۶ ماه پایانی قرارداد خود شده‌اند و می‌توانند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کنند، اما گفته می‌شود که مذاکرات با چلسی بر سر تمدید قرارداد به خوبی پیش می‌رود.

کد خبر 630834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.