سیمئونه امیدوار به انجام یک «خرید رویایی»

ستاره خط میانی منچسترسیتی به‌دنبال یک چالش جدید است و اتلتیکومادرید امیدوار است توجه دی‌بروینه را جلب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس‌مول، اتلتیکو مادرید با پولی که از طریق فروش بازیکنان بزرگ به باشگاه تزریق می‌شود، به دنبال سرمایه‌گذاری مجدد در تیم است و می‌خواهد یک خرید بزرگ را در دستور کار خود قرار دهد.

ملی‌پوش بلژیکی باشگاه منچسترسیتی، کوین دی‌بروینه، از نظر بسیاری به عنوان یکی از بهترین بازی‌سازهای حال حاضر جهان شناخته می‌شود و از زمان پیوستن پپ گواردیولا به منچسترسیتی در سال ۲۰۱۵، بسیار در تیمش تأثیرگذار بوده است.

دی بروینه علی‌رغم عملکرد ضعیف در رقابت‌های جام جهانی، برای تیم باشگاهی خود در این فصل نمایش‌های خیره‌کننده‌ای داشته و تاکنون، سه گل زده و ۱۳ پاس گل داده است تا سیتیزن‌ها با او در جایگاه دوم جدول لیگ برتر انگلیس بایستند.

قرارداد ستاره ۳۱ ساله با منچسترسیتی در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و ظاهراً وی تمایلی به تمدید قراردادش ندارد و به دنبال یک چالش جدید است. گفته می‌شود دی بروینه انتقال به اسپانیا را ترجیح می‌دهد و اتلتیکو نیز علاقه زیادی به جذب او دارد.

سرمربی اتلتیکو مادرید، دیگو سیمئونه و مدیر ورزشی این باشگاه، آندره آ برتا، از طرفداران بزرگ دی بروینه هستند و از او به عنوان یک خرید رویایی نام می‌برند.

با این حال، خرید ستاره منچسترسیتی برای اتلتیکو مادرید ارزان نخواهد بود و قیمت او در بازار حدود ۷۰ میلیون یورو تخمین زده شده است. با توجه به اینکه باشگاه اسپانیایی از فروش ماتئوس کانیا پول خوبی را دریافت کرده، پرداخت هزینه هافبک بلژیکی غیرممکن نیست.

کد خبر 630824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.