جوان‌سازی به سبک رئال‌مادرید

رئال‌مادرید در نظر دارد تا یک برنامه بلندمدت، ترکیب خود را به‌طورکامل جوان‌سازی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، باشگاه رئال‌مادرید برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را برای ۱۸ ماه آینده با اهداف بلندپروازانه‌ای در دستور کار قرار داده که بخش بزرگی از آن مربوط به جوان‌سازی ترکیب می‌شود.

لوس بلانکوس فصل ۲۰۲۱-۲۲ را با عناوین قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به پایان رساند، اما تیم نسبتاً مسن آن‌ها در ماه‌های آینده نیاز به تزریق نیروی جوانی بیشتری دارد و طی فصول اخیر، خریدهای جوان رئال‌مادرید کاملاً سودمند بوده است.

پیش‌بینی می‌شود که اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا از سال ۲۰۲۴ به بازیکنان اصلی رئال مادرید در خط میانی تبدیل شوند و لوکا مودریچ به همراه تونی کروس، ماه‌های پایانی حضور خود در اسپانیا را سپری می‌کنند.

اندریک فلیپه، ملی پوش زیر ۱۷ سال برزیل که در ژوئن ۲۰۲۴ به این تیم ملحق خواهد شد نیز از دیگر بازیکنان اصلی رئال مادرید خواهد بود. جود بلینگام، ستاره بروسیا دورتموند، هدف اصلی نقل و انتقالاتی کهکشانی‌ها در سال ۲۰۲۳ است و رئال برای نبرد با باشگاه لیورپول برای جذب این ستاره انگلیسی آماده می‌شود.

البته مادریدی‌ها دو گزینه دیگر را در نظر گرفته که ممکن است جایگزین بلینگام شوند. جوان‌سازی ترکیب در رئال مادرید تنها مربوط به خط میانی نمی‌شود و ماشین گلزنی منچسترسیتی، ارلینگ هالند، با وجود بند جدایی ۱۵۰ میلیون یورویی یک هدف مهم برای غول اسپانیا محسوب می‌شود.

هر چند به خدمت گرفتن هالند کار ساده‌ای نیست، با این حال فلورنتینو پرز ثابت کرده است که در بازارهای نقل و انتقالاتی همیشه با پیشنهادات سنگین همه را غافل‌گیر می‌کند.

در خط دفاع نیز به خدمت گرفتن آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به جدایی مارسلو در سال ۲۰۲۲ و از آن جایی که فرلاند مندی قادر به حفظ آمادگی بدنی خود در طولانی‌مدت نیست، دیویس می‌تواند تا سال‌ها دفاع چپ رئال مادرید را بیمه کند.

کد خبر 630823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.