توصیف عاشقانه توئیتری‌ها از سردار دل‌ها

در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، کاربران توئیتر با هشتک «جان‌فدا» یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به سومین سالگرد شهادت بزرگ‌مردی که نامش و راهش تاریخی و ماندگار شد، نزدیک می‌شویم. اسطوره جهانی که نامش لرزه بر اندام استکبار جهانی می‌انداخت و خواب راحت آن‌ها را تبدیل به کابوسی دهشتناک کرده بود.

آری سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی این فرزند افتخارآفرین انقلاب اسلامی که در مکتب عاشورایی تربیت شده بود، به دنیا ثابت کرد هنوز مالکان اشتر در دامان انقلاب تربیت یافته و برای آرمان‌های انقلاب و ایران اسلامی جانشان را در کف دست گذاشته و با خلوص نیت با ایثار آن را برای حفاظت از میهن اسلامی فدا خواهند کرد.

در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی کاربران توئیتر با هشتک «جان‌فدا» یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت را گرامی داشتند.

کاربری نوشت: «ببین کار جنون ما به کجا کشید که هر ثانیه بیشتر از قبل به یادت هستیم فرمانده…»

توصیف عاشقانه توییتری‌ها از سردار دل‌ها

کاربر دیگری نوشت: سلام بر او که می‌گفت این انقلاب آن قدر تلاطم و سختی دارد که یک روزی شهدا آرزو می‌کنند زنده شوند و برای دفاع از این انقلاب دوباره شهید شوند.»

توصیف عاشقانه توییتری‌ها از سردار دل‌ها

یک کاربر هم نوشت: «گرچه این شهر شلوغ است ولی باور کن آنچنان جای تو خالیست، صدا می‌پیچد…»

توصیف عاشقانه توییتری‌ها از سردار دل‌ها

کاربری هم بریده‌ای کوتاه از کتاب «رفیق خوشبخت ما» را به اشتراک گذاشت و نوشت: «می‌گفت هرکس از خدا بترسد، خدا همه چیز را از او می‌ترساند، آن‌قدر حضور خدا برایش پر رنگ بود که در نامه‌ای به یکی از یارانش چنین گفت: برادر خوبم، اجازه نده در هر شرایطی هیچ محبتی بر محبت خدای سبحان و هیچ رضایتی بر رضایت خداوند سبحان غلبه کند.»

توصیف عاشقانه توییتری‌ها از سردار دل‌ها

یک کاربر هم با به اشتراک گذاشتن عکس‌های از حال و هوای شهر کرمان در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها نوشت: «حال این پسرک را عجیب خریدارم، پی‌نوشت: امروز مزار شهدای کرمان و مردمی که مهمان سردار محبوبشون شدن.»

توصیف عاشقانه توییتری‌ها از سردار دل‌ها

کد خبر 630784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.